ایران ۳-۰ استرالیا

خلاصه بازی ایران و استرالیا +فیلم

خبرآنلاین: در ادامه هفته چهارم رقابت های لیگ والیبال ملت ها،تیم ملی والیبال ایران در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل پذیرای تیم ملی استرالیا است.

ست اول: ایران 25-19 استرالیا

در مسابقه امروز کولاکوویچ تغییراتی را در ترکیب تیمش به وجود آورده و ایران با این نفرات وارد زمین شد:سعید معروف، فرهاد قائمی، محمدجواد معنوی نژاد، علی اصغر مجرد، امیر غفور، علی شفیعی و محمدرضا حضرت پور(لیبرو). ایران در ست اول بازی را خوب شروع نکرد و این تیم مهمان بود که توانست با بهره گیری از اشتباهات ملی پوشان ایرانی از شاگردان کولاکوویچ پیش بیفتد و این اختلاف را با نتیجه 7-4 هم حذف کند اما در ادامه با درخشش نفراتی چون فرهاد قائمی و امیر غفور به ویژه در سرویس ها، ایران توانست امتیازات عقب مانده را جبران کند و در نهایت بازی را در ست اول با نتیجه 25-19 به نفع خود خاتمه دهد.

 

ست دوم: ایران 25-19 استرالیا

ایران در این ست بر خلاف ست اول کاملا با قدرت مسابقه را آغاز کرد و اصلا به کانگوروها اجازه خودنمایی نداد و از همان امتیازات ابتدایی توانست با حریف فاصله مطمئن ایجاد کند و ایران در نهایت توانست این ست را با درخشش بازیکنان جوان تیم مثل علی اصغر مجرد با همان نتیجه ست نخست به سود خود خاتمه دهد.

 

ست سوم: ایران 25-14 استرالیا

با توجه به نتیجه دو ست قبلی خیال شاگردان کولاکوویچ از کسب برد در این مسابقه تا حدود زیادی راحت شده بود و ایران با آرامش خاطر بیشتری به بازی در این ست پرداخت. در این ست محمدجواد معنوی نژاد ستاره ایران بود و نقش پررنگی در برتری قاطع ایران در این ست ایفا کرد. استرالیایی ها که کاملا قافیه را در اردبیل باخته بودند،حرف خاصی برای گفتن در این ست نداشتند و در نهایت این ست را با نتیجه 25-14 به ایران واگذار کردند تا شاگردان کولاکوویچ با اقتدار در صدر جدول لیگ والیبال ملت ها باقی بمانند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان