مدل‌هایی زیبا و جدید از کلاه تابستانی دخترانه

کلاه تابستانی دخترانه دارای طرح‌ها و رنگ‌های زیبا و متنوعی است. از جمله مدل‌های کلاه تابستانی دخترانه مدل‌های با نقاب و بدون نقاب و با جنس‌های نخی و حصیری هستند.

کلاه تابستانی دخترانه
 
ستاره ؛ سرویس مد و پوشاک - یکی از اکسسوری‌های پر طرفدار و دوست داشتنی در بین افراد، کلاه است. کلاه‌ها در انواع زمستانه و تابستانه، مجلسی و اسپرت برای آقایان و خانم‌ها هر کدام استایل خاص خود را ایجاد می‌کنند.
کلاه تابستانی دخترانه تنوع زیادی در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌ها دارد. از کلاه آفتابی دخترانه حصیری و نخی گرفته تا انواع کلاه آفتابی اسپرت دخترانه. با ما همراه باشید  تا نمونه‌های متنوع و زیبایی از کلاه تابستانی دخترانه را ببینید و برای خرید ایده های بیشتری داشته باشید.
 

کلاه تابستانی دخترانه

1. کلاه های بدون نقاب

کلاه بدون نقاب به کلاهی گفته می‌شود که فاقد هر گونه لبه‌ای است. این مدل کلاه را افرادی با تیپ خاص و شیک پسند انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می‌دهند. معمولا کلاه‌های تابستانی بدون نقاب دارای فرم زیبا، سبکی وزن و دوخت مناسب هستند. برای جنس آن‌ها نیز معمولا از پارچه‌های مختلف سبک و خنک استفاده می‌کنند.
 
کلاه بدون نقاب لی گلدار
کلاه لبه دار پاپیون دار قهوه ای
کلاه لبه برگردان راه راه
 
کلاه گیپور صورتی
 

2. کلاه نقاب‌ دار

انواع کلاه تابستانی دخترانه از نوع نقاب‌دار آن، در روز‌های گرم فصل تابستان و زیر نور آفتاب، می‌تواند از پوست صورت شما محافظت کرده و به شما احساس راحتی و لذت بیشتری را از بیرون آمدنتان در این روز‌ها بدهد.
 
کلاه نگین دار نقاب دار مشکی
کلاه دو طرح توری نقاب دار
کلاه نقاب دار  گلدوزی شده پولک و مروارید سفید
کلاه نقاب دار نیم تور کار شده نارنجی

کلاه نقاب دار گلدار
3. کلاه تابستانی دخترانه نخی

کلاه نخی از پارچه‌های نخی سبک و خنک درست می‌شود. این مدل کلاه می‌تواند با جریان هوایی که از آن عبور می‌کند، خنکی را فراهم کند و در صورت داشتن لبه از پوست صورت در برابر نور خورشید محافظت می‌کند.

کلاه پارچه ای لبه بلند

کلاه پارچه ای سفید لبه برگردان

کلاه چهارخانه نقاب دار گره ای

کلاه پارجه ای گلدار با نقاب

کلاه پاپیون دار لبه بلند

 

کلاه پارچه ای چین دار


4. کلاه تابستانی دخترانه حصیری

کلاه حصیری از حصیر یعنی نخ پلی‌استر تولید می‌شود. این مدل کلاه از کلاه‌های تابستانی محبوب به شمار می‌رود که با وزن سبک و منافذ موجود در آن راحتی و خنکی را فراهم می‌کند و از تابش نور خورشید بر صورت جلوگیری می‌کند. کلاه حصیری برای پیاده روی‌های طولانی و کوهنوردی مناسب است.
 
کلاه حصیری بافت گلدار
کلاه حصیری گلدار برگردان
کلاه حصیری پاپیون دار صورتی
کلاه حصیری گلدار لبه بلند
کلاه حصیری گیپور دار
 
کلاه تابستانی گلدار تلفیق پارچه و حصیر


5. کلاه آفتابگیر

کلاه آفتابگیر، کلاهی است که دارای یک لبه است که پیشانی را گرفته و به پشت سر وصل می‌شود. در قسمت پشت سر ممکن است باز باشد، ممکن است کش یا چسب داشته باشد و یا گره بخورد.
 
کلاه آفتابگیر در دو رنگ خنک آبی و صورتی
کلاه آفتابگیر پیشانی پهن
کلاه آفتابگیر حصیری
کلاه آفتابگیر پولکی گلدارکلاه تابستانی حصیری مشکی نارنجی کش دار

سخن آخر

کلاه‌های تابستانی یک اکسسوری خاص برای جذاب تر شدن استایل تابستانی شما هستند که در ضمن پوست صورت شما را از آفتاب محفوظ می‌دارند. بسته به تیپ و لباس‌هایی که می‌پوشید می‌توانید یکی از انواع مدل‌های این کلاه‌ها را انتخاب کنید و از قدم زدن در یک روز داغ تابستانی لذت ببرید. شما کدام نمونه از کلاه‌های  بالا را می‌پسندید؟ نظر و تجربه خود را در پایان همین صفحه و در قسمت "ارسال نظر" با ما و مخاطبان ستاره به اشتراک بگذارید. 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان