شهر کودک در شهرکتاب رویان افتتاح شد

مراسم افتتاح شهر کودک در شهر کتاب رویان برگزار شد.

شهر کودک در شهرکتاب رویان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم ششمین سالگرد افتتاح شهر کتاب رویان در شهر نور استان مازندران و افتتاح شهر کودک در این شعبه شهر کتاب روز پنجشنبه 30 خرداد برگزار شد.

آزاده فخاری مدیر شهر کتاب رویان در این مراسم از دغدغه‌ها و تلاش‌هایش سخن گفت که طی این مدت برای حفظ شهر کتاب داشته و استقبال مخاطبان این شهر که ضرورت مرکزی فرهنگی را در شهرشان حس می‌کنند.

وی هم چنین از ابتکار و ضرورت شهر کودک با توجه به نیازهای شهر نور، جذب تسهیل‌گر برای راه‌اندازی باشگاه کتابخوانی نوجوانان، بحث مسئولیت اجتماعی و لزوم فضای بزرگتر و بهینه برای کودک، از نشست‌ها و حضور نویسندگان و اهل هنر در این شهر و دیدار با مخاطبان، جلسات نقد ادبی و استقبال طیف جوان شهر در فعالیت های جمعی، نشست همسایگان نیما، نمایش گروهی و… سخن گفت.

در ادامه مراسم، نوجوانان عضو باشگاه کتابخوانی از دو گروهی صحبت کردند که برای شرکت در جام باشگاه‌ها شکل داده‌اند. همچنین از جلسات کتابخوانی، جلسات نقد و باور شدن و پذیرفته شدن‌شان توسط اهالی شهر کتاب رویان سخنانی مطرح شد.

پندار خمارلو دختر توران میرهادی و همسرش از اعضای شورای کتاب نیز در بخشی از این مراسم، درباره فعالیت‌های زنده‌یاد میرهادی، شیوه مدیریت مدرسه فرهاد، ادبیات کودک، تاریخچه فعالیت شورای کتاب و نوع نگرش میرهادی و نقش او در ادبیات کودکان ایران به بیان سخنانی پرداختند.

در انتهای این برنامه، شهرکودک افتتاح شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان