از «زنگا» تا «ده‌بیاسی» و «میکیل»؛

آخرین وضعیت مذاکره مسئولان پرسپولیس برای انتخاب جانشین برانکو

باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای انتخاب سرمربی جدید این تیم با گزینه‌های مختلف در حالی ادامه می‌دهد که هر ساعت گزینه جدیدی به عنوان فرد مورد نظر مسئولان باشگاه معرفی می‌شود.

آخرین وضعیت مذاکره مسئولان پرسپولیس برای انتخاب جانشین برانکو

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از منتفی شدن حضور یحیی گل محمدی در این تیم سراغ گزینه‌های خارجی رفت تا تکلیف سرمربی خود را برای فصل آینده روشن کند.

مدیران باشگاه قصد دارند مذاکره با گزینه‌های مد نظرشان را پشت درهای بسته انجام دهند تا کسی متوجه اسم مربیان نشود. با این حال نحوه مدیریت این موضوع طبق معمول مناسب نیست تا هر لحظه فرد جدیدی به عنوان نامزد جانشینی برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس مطرح شود.

ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که روز گذشته مذاکره با والتر زنگا را به طور جدی دنبال کرده بود شب گذشته با «رودریگو میکیل» سرمربی سابق المپیک برزیل به توافقات مهمی رسید تا احتمال حضور وی روی نیمکت سرخپوشان پایتخت بیشتر از سایرین باشد. این مربی برزیلی که در قاره آمریکا صاحب شهرت فراوان است در سال 2016 توانست زیر 23 ساله‌های کشورش را به مقام قهرمانی جهان برساند.

باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد قرارداد دوساله ای را در صورت توافق مالی با وی منعقد کند تا او کار خود در پرسپولیس را هر چه زودتر آغاز کند اما میکیل فرصت خواسته تا تصمیم گیری نهایی در این زمینه انجام دهد.

عدم تعیین تکلیف درخصوص جانشین برانکو ایوانکوویچ که سه فصل متوالی با پرسپولیس به قهرمانی رسیده باعث حضور فعال ایجنت های بزرگ دنیا برای معرفی سرمربی به مدیران این باشگاه شده است و آنها نیز به جای تمرکز روی چند گزینه مدام پیگیر گفتگو با اسامی مربیان بزرگ دنیا هستند تا در طول چند ساعت گذشته اسامی مختلفی برای حضور در رأس کادرفنی پرسپولیس در رسانه‌ها مطرح شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان