درمان ریزش مو با کاشت مو

ریزش مو یک مشکل رایج برای مردان و زنان است. شایع ترین علت آن آلوپسی آندروژن است، اما علل دیگر ریزش مو مانند تروما، بیماری های پوستی مختلف، و بیماری های سیستمی می تواند باعث آلوپسی گردد.

ریزش مو یک مشکل رایج برای مردان و زنان است. شایع ترین علت آن آلوپسی آندروژن است، اما علل دیگر ریزش مو مانند تروما، بیماری های پوستی مختلف، و بیماری های سیستمی می تواند باعث آلوپسی گردد. ریزش مو می تواند تأثیرات عمیقی بر عزت نفس و احساس خشنودی انسان داشته باشد، زیرا ظاهر یک فرد در محل کار و روابط بین فردی نقش مهمی ایفا می کند. به همین دلیل تعجب آور نیست که درمان ریزش مو به طور گسترده مورد جستجو است.

کاشت مو به طور فزاینده ای محبوب شده است و نتایجی که ما امروزه قادر به ایجاد آن هستیم بسیار قابل توجه است. زمانی که روش آن به خوبی انجام شود ظاهر طبیعی ایجاد می شود. با این وجود، عمل جراحی کاشت مو کامل نیست. کامل نیست زیرا جراحی پیوند مو هنوز با چالش هایی مواجه است که مانع دستیابی به نتایج مطلوب می شود.

بعضی از این چالش ها شامل محدودیت در دسترس بودن موهای داوطلب ، بقای مو ، و راه هایی برای پنهان کردن شواهد انجام عمل جراحی است. این مقاله به بررسی برخی از مهمترین چالش های موجود در درمان جراحی ترمیم موی امروزی و راه حل های احتمالی این چالش ها می پردازد.

 

تاریخچه کاشت مو

بهترین روش کاشت مو به خوبی برای درمان ریزش مو به علت آلوپسی آندروژن (AGA) و همچنین ریزش مو به علت تروما و برخی از انواع اختلالات التهاب مو تبدیل شده است. سابقه جراحی جایگزینی مو به ژاپن برمی گردد. مقاله ای از اودوکا در سال 1939 انتقال موهای تک را گزارش داد، اما بعد از اونتریچ بود که انتقال حجم زیادی از مو انجام شد، و مفهوم پیوند مو برای درمان طاسی محبوب گردید. با این که موی بیماران رشد کرده بود، موی پیوندی که در "قطعات" بزرگ انجام می شد، ظاهر عجیب و غریبی و تکه ای داشت.

تلاش برای از بین بردن این نتیجه که از نظر ناپایدار ناخوشایند بود؛ منجر به استفاده از پیوند های کوچکتر، مانند ریزپیوندها، پیوندهای نواری و ریزپیوندهای تک مویی گردید. بعد از ابداع مفهوم واحدهای فولیکولی (FUs) (شکل 1) و پیوند واحد فولیکی بود که جایگزینی جدید مو به طور کامل برای رسیدن به نتایج واقعی و طبیعی تر تکامل یافت. علاوه بر این، درک بهتر از زیبایی خط مو و افزایش دانش در مورد روند ریزش موی آندروژن در طول عمر شخص، به پزشکان توانایی ایجاد نتایج فوق العاده طبیعی می دهد. استفاده از FUT انجام شده به شیوه ای مناسب، به بیماران امکان می دهد در هر نقطه از مسیر پیوند مو متوقف شوند و همچنان یک نتیجه از الگوی طبیعی طاسی داشته باشد.

ایران فیت

شکل 1. منظره موهای سر که واحدهای فولیکولی را نشان می دهد. اینها خوشه های طبیعی مو

در پوست سر هستند و معمولا به صورت موهای تک، گروه های دو یا سه مویی روی می دهند.

در حالی که تکامل جراحی جدیدترین روش کاشت مو باعث شده است که ما توانایی ایجاد نتایج عالی داشته باشیم، همچنان با شرایطی مواجه هستیم که نمی توان به انتظارات بیمار دست یافت. چالش هایی وجود دارد که توانایی ما در تولید نتایج رقیب مو در حالت طبیعی آن را محدود می کند.

جراح پیوند مو با چه چالش هایی روبروست و چه راهکارهایی ممکن است؟ در این مقاله ما به این مسائل پرداخته ایم واین کار را با بررسی سیستمی چالش ها در زمینه جراحی اهدا کننده، نگهداری پیوند، بهینه سازی رشد، حفاظت از اهدا کنندگان و بهبود احتمالی، بهبود بقای پیوند و امکان بازسازی مو در مناطق طاسی سر انجام می دهیم.

 

کلینیک کاشت مو ایران FIT

بهترین و مدرن ترین کلینیک کاشت مو ایران و خاورمیانه افتخار این را داشته است که بیش از 35000 هزار کاشت موی موفق و بدون شکایت برای شما متقاضیان عزیز کاشت مو انجام دهد.

ایران FIT به عنوان بنیانگذار کاشت موی به روش فولیکولار یونیت یا FIT در ایران با فراهم نمودن مدرن ترین تجهیزات و اتاق های کاشت مو به تعداد بالا، آماده انجام کاشت مو برای شما متقاضیان عزیز کشور می باشد.

جهت رزرو وقت و دریافت مشاوره رایگان از راه های زیر با ما در ارتباط باشید :

تلفن : 02188102000

همراه ( مشاوره غیر حضوری ) : 09122156963

وب سایت کلینیک : https://iranfit.com

صفحه اینستاگرام : https://instagram.com/iranfue

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان