کوچک اما پرتوان! مینی JCW GP سفارشی ۲۰۲۰

اما حالا همه‌چیز تغییر کرده و شاهد ظهور مینی JCW GP جدید در برنامه‌ی پیش از مسابقات ۲۴ ساعته ی نوربرگ رینگ هستیم. مینی می‌گوید جدیدترین نسخه‌ی این خودرو یک دور پیست را زیر ۸ ثانیه طی می‌کند و برنامه‌ی تست آن هنوز کامل نشده است.

کوچک اما پرتوان! مینی JCW GP سفارشی 2020

8 دقیقه و 23 ثانیه… رکوردی که مینی JCW GP در سال 2013 و در پیست مشهور نوربرگ رینگ بر جای گذاشت. این رکورد 7 سال پیش ثبت شده و در آن زمان بهبود 19 ثانیه ای نسبت به رکورد پدر خود را نشان می‌داده است.


اما حالا همه‌چیز تغییر کرده و شاهد ظهور مینی JCW GP جدید در برنامه‌ی پیش از مسابقات 24 ساعته ی نوربرگ رینگ هستیم. مینی می‌گوید جدیدترین نسخه‌ی این خودرو یک دور پیست را زیر 8 ثانیه طی می‌کند و برنامه‌ی تست آن هنوز کامل نشده است.


این خودرو برای نمایش توانایی‌های جدیدترین مدل متمرکز روی پیست در جهنم سبز حضور می‌یابد. اوایل سال جاری بود که تصاویر جاسوسی این خودرو با همان پوشش‌های استتاری پیست مسابقه منتشر شد اما چه کسی حدس می‌زد که این خودرو به نوربرگ رینگ حمله کند؟


زیر کاپوت این خودرو پیشرانه‌ی 4 سیلندر توربویی قرار گرفته که قدرت 295 اسب بخاری دارد. ورودی‌های هوای پهن‌تر، رینگ‌های آلیاژی بزرگ، طراحی متفاوت بخش‌های جلو و عقب و یک اسپویلر سقفی از جمله ویژگی‌های ظاهری JCW GP 2020 هستند.


اگرچه هنوز این خودرو به‌صورت رسمی معرفی نشده اما این اولین باری است که مینی از آن حرفی به میان می‌آورد و البته این موضوع اتفاقی نیست چراکه در آخر هفته‌ی برگزاری مسابقات 24 ساعته نوربرگ رینگ شاهد خودنمایی آن خواهیم بود.


همچون مدل پیشین، مینی JCW GP 2020 هم سقف تولید محدودی خواهد داشت. این خودروساز بریتانیایی می‌گوید تنها 3 هزار دستگاه از آن را در کل به فروش خواهد رساند و البته اولین نمونه‌ها در سال آینده به دست مشتریان خواهند رسید.


اگرچه این خودرو فعلاً در فاز تست و بررسی قرار دارد اما به همراه دیگر مدل‌ها در نوربرگ رینگ حضور خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان