خبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون؛ آی‌فیلم به بچه‌های نسبتا بد سر می‌زند/ چرخ شبکه چهار به آنتن برگشت

فصل ششم برنامه‌ تلویزیونی «چرخ» از یکشنبه نهم تیرماه همراه با تغییراتی آغاز خواهد شد.

خبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون؛ آی‌فیلم به  بچه‌های نسبتا بد سر می‌زند/ چرخ شبکه چهار به آنتن برگشت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز رویدادهای مختلفی روی آنتن رادیو و تلویزیون می‌آید که در این بسته خبری مروری بر آن‌ها داریم:

«چاپارخانه»، برنامه‌ای در مسیر ارتقای روابط عمومی

برنامه «چاپارخانه» با نظارت و برنامه‌ریزی روابط عمومی شبکه امید تهیه می‌شود و تولید آن، گام مهمی در مسیر ارتقای فعالیت‌های این بخش و تعامل بهتر با مخاطبان است. مهدی سالم مدیر شبکه امید در نشست شورای مدیران این شبکه که با حضور مدیر روابط عمومی معاونت سیما برگزار شد، با بیان برخی دشواری‌های برنامه‌سازی برای نوجوانان به دلیل فراز و فرودهای دوران نوجوانی از تلاش شبکه امید در تهیه برنامه‌های جذاب و آموزنده برای قشر نوجوان خبر داد.

وی بر لزوم تقویت ارتباط با نوجوانان از راه های ارتباطی نوین تأکید کرد و خواستار فراهم شدن بسترهای لازم برای تحقق ارتباط دوسویه با نوجوانان شد.

سالم از تهیه برنامه مستقلی با نام «چاپارخانه» با نظارت و برنامه‌ریزی روابط عمومی شبکه امید خبر داد و آن را گام مهمی در مسیر ارتقای فعالیت‌های این بخش و تعامل بهتر با مخاطبان قلمداد کرد.

وی افزود: شبکه امید همچنین برای جذب هرچه بیشتر مخاطبان نوجوان در حال تقویت و گسترش باشگاه امید است.

حمیدخواجه نژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما نیز در این نشست تلاش‌های صورت‌گرفته در شبکه امید با هدف تعامل با مخاطبان نوجوان را ارزشمند دانست و پیشنهاد کرد با طراحی برنامه هایی، نوجوانان بیشتر در تولید برنامه های این شبکه مشارکت کنند و حضور فعالشان بر روی آنتن شبکه نمود بیشتری داشته باشد.

خواجه‌نژاد با ابراز رضایت از تهیه برنامه ویژه روابط عمومی برای مخاطبان نوجوان شبکه امید ادامه داد: تولید این برنامه، گامی تاثیر گذار در مسیر ارتقای جایگاه روابط عمومی و در نوع خود بی سابقه است .

گفتنی است، در این نشست همچنین درباره چگونگی برگزاری جشن دومین سالگرد شبکه امید با حضور پرشکوه نوجوانان بحث و تبادل نظر شد.  همچنین در پایان نیز از تلاش‌های علیرضا کجوری مدیر پیشین پخش شبکه قدردانی و مرتضی ذوالفقاری به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

«چرخ» بازگشت

فصل ششم برنامه‌ی تلویزیونی «چرخ» از یکشنبه نهم تیرماه همراه با تغییراتی آغاز خواهد شد. فصل تازه‌ برنامه‌ علمی «چرخ» سه روز در هفته با موضوعات علم، فناوری، طبیعت و ... روانه‌ی آنتن شبکه چهار خواهد شد. در این فصل حافظ آهی مجری برنامه خواهد بود و حسین فروتن، محمدحسین جهان‌پناه و ... مجری کارشناس گفت‌وگوهای اصلی هستند.

در قالب تازه‌ «چرخ»، هر روز مهم‌ترین اخبار علم و فناوری در حوزه‌های مختلف با حضور کارشناسان روایت می‌شود و بخش اصلی برنامه به میزهای گفت‌وگو درباره‌ی موضوعات مرتبط با علم و فناوری اختصاص خواهد داشت. آشنایی با مشاغل علمی، موزه‌گردی و ... از آیتم‌های تازه‌ی برنامه هستند که در روزهای مختلف پخش خواهند شد.

مجله‌ تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده بررسی و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان مسائل روزمره‌ی زندگی را واکاوی می‌کند.

«چرخ» در تابستان امسال در سه روز یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت 19 به مدت 50 دقیقه به‌صورت زنده از شبکه‌ چهار پخش می‌شود. تهیه‌کنندگی «چرخ» به‌ عهده‌ی الهه بهبودی و محمد جباری سردبیر برنامه است.

«دیوار به دیواردوبله عربی شد

مجموعه طنز «دیوار به دیوار2» به کارگردانی سامان مقدم، از سه‌شنبه چهارم تیر، از کانال عربی این شبکه پخش می‌شود. این سریال که در نوروز 1397 از شبکه سه سیما پخش شد، داستان پنج خانواده را روایت می‌کند که مجبور می‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این خانواده‌ها همگی واحدهای آپارتمانی را پیش خرید کردند و وقتی مورد کلاهبرداری قرار می‌گیرند، چون جایی برای سکونت ندارند از مشیری که سازنده خانه‌ها بوده می‌خواهند تا خانه خود را در اختیار این افراد قرار دهند و او هم با توجه به درخواست قاضی موافقت می‌کند و…

فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رؤیا تیموریان، پژمان جمشیدی، میترا حجار، گوهر خیراندیش، مسعود رایگان، حسن زارعی، علی شادمان، آزاده صمدی، مهوش وقاری، مهسا طهماسبی، علی قربان زاده، رضا ناجی، سام نوری و دیاکو الوند در این مجموعه بازی کرده‌اند.

سریال «دیوار به دیوار2» از فردا هرشب ساعت 22 به‌وقت مکه روی آنتن می‌رود و در سه نوبت به‌فاصله 6 ساعت تکرار آن پخش خواهد شد.

آی‌فیلم به « بچه‌های نسبتا بد» سر می‌زند

مستند «گرامافیلم» دوشنبه سوم تیر، با حضور عبدالجبار کاکایی، پیمان عباسی و امید محرم‌زاده به روند شکل‌گیری موسیقی تیتراژ  سریال «بچه‌های نسبتا بد» می‌پردازد. این سریال عاطفی‌اجتماعی به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1392 پخش شد. موسیقی سریال کاری از بهنود یخچالی و تیتراژ پایانی با صدای فریدون آسرایی است. بازیگران این سریال عبارتند از:  حمید گودرزی، میلاد کی مرام، اشکان خطیبی، علی طباطبایی، یوسف تیموری، مجید مشیری، شهرزاد کمال‌زاده، مهسا کامیابی، نیکی مظفری، مهرانه مهین ترابی، اکبر عبدی، آیدا فقیه‌زاده، شیوا خسرومهر، سمانه پاکدل، پرستو مقدم، محمد مطیع، اکرم محمدی، غلامحسین لطفی، رضا فیاضی، پرویز پورحسینی، سینا رازانی. پیمان عباسی نیز نویسندگی این مجموعه را برعهده داشته است. عبدالجبار کاکایی ترانه تیتراژ پایانی را سروده و امید محرم‌زاده تنظیم و آهنگسازی آن را عهده‌دار بوده است.

«گراما فیلم» دوشنبه ساعت 23:30 روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت 07:30خواهد بود.

مهران رجبی امشب مهمان جنگ شبانه شبکه پنج

جنگ شبانه «شب فیروزه ای» امشب دوشنبه (3 تیرماه) میزبان مهران رجبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و نوید نیک کار خواننده جوان کشورمان خواهد بود. این برنامه ترکیبی و زنده  کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با همکاری سیمای استانها بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. عوامل این برنامه به استان فارس (حافظیه شیراز ) سفر کرده اند و به مدت 5 روز در حافظیه شیراز  برای شهروندان برنامه اجرا می‌کنند. 

غلامرضا حیدری تهیه کننده برنامه شب فیروزه‌ای درباره ساختار این برنامه گفت: این برنامه دارای بخش‌های مختلفی همچون دعوت از هنرمندان و خوانندگان بومی استان فارس، گزارش از مکان های دیدنی و گردشگری  شیراز، معرفی ظرفیت‌های اقتصادی ،میان برنامه، وله و .... است.

جنگ شبانه «شب فیروزه ای» از ابتدای تابستان 98 هر شب حوالی ساعت21:30 با اجرای بهروز تشکر از شبکه پنج سیما پخش  می‌شود. این برنامه به صورت مشترک از سیمای استان فارس و شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان