رییس کل دادگستری استان قزوین

دستگاه قضایی با هیچ شخصی عهد اخوت نبسته است

قزوین - ایرنا - رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: دستگاه قضایی استان با هیچ شخص و گروهی عهد اخوت نبسته است و در مسیر مبارزه با فساد بدون واهمه و ترس عمل می کند.

دستگاه قضایی با هیچ شخصی عهد اخوت نبسته است

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی در دیدار مردمی مسئولان قضائی استان با مردم قزوین گفت: نخواهیم گذاشت فشارهای سیاسی عده‌ای خواص بر تصمیمات قضائی اثرگذار باشد.

حجت الاسلام قدرتی افزود: دستگاه قضائی استان برخورد با مدیران متخلف و مفاسد اقتصادی را با جدیت آغاز کرده و از سال گذشته ده‌ها پرونده در استان تشکیل شده است.
این مسئول گفت: مدیران متخلف باید پاسخگوی تخلفات، جرایم و دست اندازی‌های خود به بیت المال و حقوق مردم باشند و رسیدگی جدی به این موضوع مطالبه مردم از دستگاه قضا است.
وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا گلوگاه‌های فساد شناسایی شود، اضافه کرد: دستگاه قضا در بحث مبارزه با فساد با نگاه پیشگیرانه وارد شده است و با همین نگاه، نظارت‌های دستگاه قضائی به خصوص بر شوراهای تصمیم گیر و تصمیم ساز در حوزه‌های مختلف تشدید می‌شود.
رئیس شورای مسئولان قضائی استان در ادامه گفت: در سال 96 حدود 280 هزار پرونده به دستگاه قضائی استان وارد شد و این تعداد در سال گذشته به 320 هزار پرونده رسید که افزایش 12 درصدی را شاهد هستیم و این موضوع زیبنده استان قزوین نیست.
6101

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان