قانونی که اجرای آن غوغا به پا می‌کند /نظر کاربران خبرآنلاین درباره شفاف شدن لیست اموال و دارایی مسئولان

قوه قضاییه برآن شده است که قانون رسیدگی به اموال مسئولان را با جدیت به مرحله اجرا برساند.

قانونی که اجرای آن غوغا به پا می‌کند /نظر کاربران خبرآنلاین درباره شفاف شدن لیست اموال و دارایی مسئولان

به گزارش خبرآنلاین، بعد از تصویب قانون رسیدگی به اموال مسئولان حال این قوه قضائیه است که در دوره حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی با جدیت پیگیر اجرای آن است، قانونی که می تواند به اعتمادسازی در جامعه کمک کند.

در همین راستا خبرآنلاین در نظرخواهی از کاربران محترم خود پرسیده بود؛ «تا چه اندازه با شفاف‌سازی اموال و دارایی مسئولان موافق هستند؟ و اجرای این قانون را تا چه اندازه راهی برای گسترش اعتمادسازی در جامعه می دانند؟»

کاربران با نگاه متفاوتی به اجرای این قانون از سوی مسئولان داشته اند. کاربری به نام حسنعلی نوشته است« اگرچه خیلی دیر شده ولی با عزم رییس جدید قوه قضاییه خیلی امیدوارم این قانون اجرا بشه همه منتظر اجرای دقیق این قانون هستند ولی اگر بشه چه غوغایی بشه» 

فردی در پاسخ به این کاربر نوشت: « بله ممکنه علنی بشه ولی با لیست اموال و دارایی های ناچیز و دروغین که مردم بنده خدا رحم کنند یک گل ریزان برای مسئولان محتاج مملکت راه بیاندازند.»

برخی هم تصویب این قانون را شو و نمایش جدید و انشایی درباره حقوق شهروندی می دانند.

منتقدی دیگر هم درباره خوشبینی مردم به اجرا و عملی شدن قانون نوشته است:« مگه کسی هم هست که حداقل در حد حرف مخالف باشه؟ بهتر بود می پرسیدید خوشبین هستید یا خیر کهجواب بنده منفی است»

در همین راستا فردی به نام امیر در پاسخ به این منتقد نوشته:« مهم حجم أموال افراد نیست مهم منبع ان است وگرنه اگر بخواهیم اینطور قضاوت کنیم بهترین گزینه برای رییس جمهور شدن گدای سر کوچه ماست»

رضا تاجگر کاربری که موافق تصویب قانون رسیدگی اموال مسدولان بوده همه می نویسد:«  بایستی قانونی تصویب و اجرا شود که دامنه ی شمول آن، ریاست قوه قضائیه و همه ی مسؤولان دستگاه های حاکمیتی و اجرایی و قضایی و نهادها را دربرگیرد؛ که اگر چنین شود؛ نفت می آید سر سفره ی مردم!»

مشروح پاسخ های داده شده به این نظرخواهی را {اینجا} بخوانید.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان