۱۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی روستاها اختصاص یافت

کرمانشاه- ایرنا- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت از سال گذشته منابع خوبی برای توسعه روستایی دیده است، گفت: نزدیک به ۱۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی روستایی توسط دولت اختصاص یافته است.

18 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی روستاها اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمد امید عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از واحد تولید پوشاک "سانیار" در روستای "لیلمانج" سنقر و کلیایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این 18 هزار میلیارد تومان تاکنون هفت هزار میلیارد تومان هزینه شده است.
او اولویت اصلی دولت دوازدهم را ایجاد اشتغال در روستاها دانست و تصریح کرد که دولت از ایجاد واحدهای تولیدی در روستاها حمایت می‌کند.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در ادامه به بازدید خود از واحد تولید پوشاک سانیار اشاره کرد و گفت: این مجموعه در عین سادگی و اینکه در یک واحد مسکونی فعالیت خود را آغاز کرده بسیار حرکت خوب و قابل توجهی است.
امید با اظهار خوشحالی از وجود چنین واحد تولیدی در یک روستا، افزود: این واحد نیاز به کمک دولت دارد و ما هم انها را کمک می‌کنیم.
وی با بیان اینکه مدیریت این مجموعه درخواست تسهیلات از دولت داشت، گفت؛ بنده و آقای استاندار موافق اعطای تسهیلات به این واحد هستیم و آن را تصویب کردیم.
او با بیان اینکه این واحد بازار خوبی دارد، اظهار داشت که با کمک تسهیلاتی دولت قرار است تعداد اشتغال آن از 110 نفر فعلی به 300 نفر افزایش یابد.
روستای لیلمانج در 6 کیلومتری سنقر و کلیایی واقع شده است و سنقر نیز در 85 کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه قرار دارد.
3033/8066

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان