شهردار تهران: بدون حاشیه به کار خود ادامه می دهم

تهران- ایرنا- شهردار تهران در پاسخ به خبرنگاران درباره «تهدید برخی اعضای شورا به طرح سوال یا برکناری وی» از این مسئولیت تصریح کرد: این موضوع حق آنان است و تلاش می کنیم بدون حاشیه تا زمانی که هستیم به کار خود ادامه دهیم.

شهردار تهران: بدون حاشیه به کار خود ادامه می دهم

به گزارش خبرنگار ایرنا پیروز حناچی عصر دوشنبه در حاشیه همایش تجلیل خانواده جان باختگان و آسیب دیدگان حین خدمت شهرداری تهران به خبرنگاران افزود: تلاش می کنیم در زمان مقرر به تذکرات اعضای شورا پاسخ دهیم که برخی مواقع پاسخگویی با کمی تاخیر انجام می شود اما هیچیک از تذکرها بی پاسخ نمی ماند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره حمایت رییس شورا از وی در مقابل برخی اعضای شورا گفت: از حمایت رئیس شورا تشکر می کنم و در خصوص برخی انتقادها نیز به حاشیه ها کاری ندارم زیرا فرصت خدمت به مردم را نباید از دست داد.

اگر خط 6 ایمن نباشد تعطیل می کنیم

حناچی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص تعطیل کردن خط 6 مترو به دلیل برخی مسائل ایمنی تاکید کرد: در صورتی که (خط 6) مشکل ایمنی داشته باشد بدون کوچک‌ترین اغماض آن را تعطیل می کنیم اما هنوز تصمیمی برای این موضوع گرفته نشده است.

شهردار تهران در خصوص موضوع نوسازی بافت های فرسوده نیز گفت: مشکل زمین هایی که مالک آنها مجهول هستند از طریق بخش حقوقی در حال پیگیری است و سازمان نوسازی نیز کمک هایی خواهد داشت.

انتخابات شورایاری ها با قوت برگزار می شود

حناچی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات شورایاری ها در بیش از 350 محله پایتخت با قوت برگزار می شود گفت که ثبت نام نامزدها از امروز شروع شده است.

شهردار تهران افزود: از افرادی که دلشان به حال شهر می سوزد دعوت می‌کنم در این دوره نامزد انتخابات شورایاری ها شوند.

وی گفت: آیین نامه فرآیند انتخابات شورایاری ها به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسیده است و مبنای کار خواهد بود.

به گزارش ایرنا قرار است اواخر تیرماه یا اوایل مردادماه امسال انتخابات شورایاری های تهران برگزار شود.

حمایت از خانواده آسیب دیدگان شهرداری

شهردار تهران همچنین در سخنانی در این همایش با بیان اینکه خدمات زیادی در شهر توسط همکاران شهرداری در حال انجام است به تهیه لایحه ای در حمایت از خانواده های کارکنان آسیب دیده یا حادثه دیده شهرداری حین خدمت اشاره و بیان کرد: درصدد ارج نهادن به خدمات این افراد هستیم.

به گزارش ایرنا ابراهیم شیخ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری تهران نیز با اشاره به فعالیت های 160 نیروی فوت شده یا صدمه دیده شهرداری در حین خدمت گفت: یاد و خاطر درگذشتگان را گرامی می داریم و از خانواده آنان تجلیل می کنیم.

برخی اعضای شورا نیز در این همایش حضور داشتند.

تهرام / ‏‬ 7247/‏‬ 1008

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان