رئیس اتحادیه بین‌المجالس جهانی: هیأت ایرانی در IPU همیشه حرفی برای گفتن دارد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل ازفارس، گابریلا کوئواس بارون، رئیس اتحادیه بین‌المجالس جهانی شامگاه دوشنبه پیش از ترک اصفهان با عباس رضایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار صمیمانه دو طرف پیرامون جاذبه‌های گردشگری اصفهان بحث و تبادل نظر کردند، عباس رضایی عنوان کرد: در گذشته با مشکل کمبود آب مواجه بودیم اما امسال خدا با ما بود و بارش‌های خوبی داشتیم که مردم را بسیار خوشحال کرد.

استاندار اصفهان به رئیس اتحادیه بین‌المجالس جهانی پیشنهاد کرد به یک رستوران ایرانی در مکزیک برود و ادامه داد: در سال 2013 و زمانی که پزشکی تدریس می‌کردم با مکزیک سفر کردم و هرساله در کنگره پزشکی شرکت می‌کنم.

بارون در پاسخ به سؤال رضایی مبنی بر این‌که چه غذایی را دوست دارید، پاسخ داد: من عاشق برنج ایرانی هستم ولی باید بگویم هر غذای ایرانی که با لوبیا پخته شود خوشمزه است و میوه‌های شما مانند توت را بسیار دوست دارم.

رئیس اتحادیه بین‌المجالس جهانی تصریح کرد: در سال 2014 برای اولین بار با لاریجانی دیدار کردم و جلیلی را در تجزیه و تحلیل مسائل سیاسی بسیار باتجربه دیدم، البته هیأت ایرانی همیشه حرفی برای گفتن دارند، موضوعات را بسیار جدی می‌گیرند و فعالانه مشارکت می‌کنند و نمایندگان خودشان در IPU را با دموکراسی انتخاب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دیدار بعدی باید در ماه مارس یا می باشد که البته مارس بهتر است چون سال نو است، ایرانیان جشن باشکوهی می‌گیرند و معنی نوروز را بهتر درک می‌کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان