آخرین وضع سالن های سینما در ایران اعلام شد

وضعیت سالن های سینما در کشور تا پایان سال ۹۷ بررسی و منتشر شد

آخرین وضع سالن های سینما در ایران اعلام شد

وضعیت سالن های سینما در کشور تا پایان سال 97 بررسی و منتشر شد.
به گزارش رسیده، محمود اربابی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی در مقدمه این گزارش آورده است:یکی از نیازهای مهم سینمای ایران، ارائه آمارهای دقیق و به روز و استفاده از این آمار در ایجاد تغییرات و سیاست گذاری ها و متعاقب آن، نتایج بوجود آمده از تغییرات و سیاست گذاری ها در بروز آمار جدید است.

این سیکل بطور مداوم در حال انجام بوده و به طور دائم اثرات خود را بر یکدیگر می گذارند. تسلط بر این تغییرات آماری و تحلیل های متعاقب آن می تواند مهمترین نقطه قوت هر سازمانی باشد.

معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی حسب وظایف محوله، جمع آوری آمار دقیق و متعاقب آن تدوین و تحلیل گزارش های سینمایی را در دستور کار دارد. هدف از این گزارش ها فراهم آوری آورده ای علمی و کارشناسی برای مدیران و سیاستگذاران سینمای ایران و آگاهی بخشی و توسعه دانش سینماگران و فعالان این عرصه است.

گزارش پیش رو به وضعیت سالن های سینما در کشور در سال 1397 اختصاص دارد. در سال 1396 و 1395 گزارشاتی با هدف آشنایی با وضعیت مکان های نمایش آثار سینمایی، پراکندگی در سطح کشور، و وضعیت مالکیت آنها، تولید و منتشر شده بود. در این گزارش، به عنوان نسخه روزآمد گزارش قبلی، آخرین تغییرات در ساخت و توسعه مکان های نمایش فیلم در کشور، با همان چارچوب ارائه خواهد شد.

گزارش کامل وضعیت سالن های سینما در کشور تا پایان سال 97 در لینک زیر قابل دسترسی است.

http://cinema-org.ir/Files/userfiles/files/asgari%2098/salon%20cinemaeii%20vaziat(1).pdf

 

 

 

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان