قتل راننده تاکسی با پیچ گوشتی بر سر سوار کردن مسافر

راننده تاکسی به خاطر سوار کردن مسافر، راننده دیگری را با پیچ گوشتی به قتل رساند.

قتل راننده تاکسی با پیچ گوشتی بر سر سوار کردن مسافر

قتل راننده تاکسی با پیچ گوشتی بر سر سوار کردن مسافربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رسیدگی به این پرونده از فروردین پارسال به‌دنبال درگیری خونین در یکی از ایستگاه‌های تاکسی در پایتخت شروع شد. یکی از راننده‌ها که فرید نام داشت در اثر اصابت پیچ گوشتی به ناحیه گیجگاهی به شدت زخمی شد و در اثر خونریزی شدید درگذشت.

عامل جنایت که پسر 25 ساله‌ای به نام نوید بود خیلی زود دستگیر شد و به قتل اقرار کرد. سپس با صدور کیفرخواست به اتهام قتل عمد در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک مستشار تحت محاکمه قرار گرفت.

در آغاز محاکمه برادر مقتول که به نمایندگی از مادر سالخورده‌اش در دادگاه حضور یافته بود، خواستار قصاص شد. آنگاه متهم پای میز محاکمه ایستاد و در شرح ماجرا به قضات دادگاه گفت: روز حادثه من و فرید بر سر سوار کردن مسافر با هم درگیر شدیم. او آینه تاکسی من را شکست و دعوا تمام شد، اما چند دقیقه بعد او به طرف من حمله‌ور شد. من هم که پیچ گوشتی در دست داشتم ناگهان نوک آن به سر او فرو رفت. من اصلاً قصد زدن او را نداشتم و این فقط یک اتفاق بود.

به دنبال اظهارات متهم 25 ساله، قاضی قربانزاده در جلسه صلح و سازش از برادر مقتول خواست از آنجا که این قتل ناخواسته رخ داده است در صورت امکان از قصاص پسرجوان گذشت کنند. پس از پایان جلسه صلح و سازش قضات برای صدور حکم شایسته وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان