دوئل خونین دو پسر عاشق پیشه به خاطر دختری ۱۴ ساله

پسر جوانی که در جریان درگیری با رقیب عشقی اش او را با ضربه چاقو به شدت زخمی کرده بود، پای میز محاکمه ایستاد.

دوئل خونین دو پسر عاشق پیشه به خاطر دختری 14 ساله

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، این ماجرا بهمن ماه پارسال به‌دنبال نزاع در خیابان زرتشت تهران اتفاق افتاد. در این درگیری خونین که بین دو پسر جوان رخ داد یکی از آن‌ها در اثر اصابت چاقو به جمجمه به شدت زخمی شد و به بیمارستان انتقال یافت.

ضارب که پسر 24 ساله‌ای بود خیلی زود دستگیر شد. او در بازجویی ادعا کرد: من مدتی بود با دختری 14 ساله به‌نام سانای آشنا شدم. قرار بود باهم ازدواج کنیم، اما مدتی بود که او از مزاحمت‌های پسر جوانی صحبت می‌کرد؛ برای همین تصمیم گرفتم به سراغ پسر غریبه بروم. چاقو را در جیبم گذاشتم، وقتی او را در خیابان دیدم با هم درگیر شدیم و او را با چاقو زدم. فقط می‌خواستم کاری کنم که دیگر مزاحم سانای نشود.

در این پرونده دختر نوجوان نیز بازداشت شد و با توجه به اینکه به رشد کمال عقلی نرسیده بود، قضات برایش قرار منع تعقیب صادر کرده و او از اتهام معاونت تبرئه شد، اما پسر جوان صبح دیروز در شعبه نهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی کشکولی و با حضور قاضی عباسی مستشار دادگاه تحت محاکمه قرار گرفت. با توجه به اینکه پسر جوان دچار فلج اعضای بدن شده است، قضات دادگاه باتوجه به محتوای پرونده متهم را به پرداخت دیه و پنج سال حبس محکوم کردند.

منبع: روزنامه ایران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان