۲ فوتی و یک جسد کاملا سوخته در تصادف نیمه‌شب اتوبان قم/ تصاویر

مهر نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، از تصادف مرگباری در اتوبان قم تهران خبر داد که دو نفر در آن کشته شدند و یک جنازه به حدی سوخته بود که حتی جنسیت او مشخص نبود.

2 فوتی و یک جسد کاملا سوخته در تصادف نیمه‌شب اتوبان قم/ تصاویر

جلال ملکی، گفت: ساعت ٢6 دقیقه بامداد چهارشنبه یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران-قم، مقابل تیر شماره ٣٢5 به سامانه ١٢5 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

ملکی تاکید کرد: محدوده وقوع این تصادف خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود اما ایستگاه شماره 5٠ به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شد.

او ادامه داد: دو دستگاه پژو 4٠5 و یک دستگاه پرشیا با یکدیگر برخورد کرده بودند و یکی از خودروهای پژو 4٠5 کاملاً شعله ور شده بود. اطلاعات اولیه نیز حاکی از آن بود که فردی در خودرو شعله ور گرفتار شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: آتش نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و آتش پس از مدتی خاموش شد که پس از خاموش شدن آتش جنازه‌ای که کاملاً سوخته بود و حتی جنسیت او مشخص نبود داخل خودرو دیده شد. در خودرو پرشیا نیز یک خانم جوان حدوداً ١٨ساله محبوس بود که پس رهاسازی او و انجام بررسی‌های جسمانی لازم، مشخص شد این خانم جوان نیز بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

ملکی ادامه داد: 6 مرد که از سرنشینان دیگر خودروها بودند پیش از رسیدن آتش نشانان از داخل خودروها خارج شده بودند. این افراد نیز دچار مصدومیت شده بودند که عوامل اورژانس با حضور در صحنه به وضعیت آن‌ها رسیدگی کردند.

او اعلام کرد: خودروها به محل امن منتقل شدند و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل انتظامی تحویل داده شد. نهایتاً ساعت ١ و ٢١ دقیقه بامداد آتش نشانان محل حادثه را به مقصد ایستگاه‌های خود ترک کردند.

ملکی در پایان هشدار داد: تصادف‌های بسیاری در فاصله ٣٠ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد. از شهروندان تقاضا می‌کنم که با احتیاط کامل و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

47234
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان