شب گذشته پخش شد؛

سکانس جنجالی سریال گاندو درباره مصونیت سیاسی آقازاده‌ها + فیلم

شب گذشته در قسمت هفدهم سریال «گاندو»، اشاره‌ای انتقادی به مصونیت سیاسی وابستگان برخی مسئولان شد.

سکانس جنجالی سریال گاندو درباره مصونیت سیاسی آقازاده‌ها + فیلم

به گزارش سینماپرس، سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی از 15 خرداد ماه هر شب ساعت 20:45 روی آنتن می‌رود و بازخوردهای مختلفی را به همراه داشته است. کنایه‌های سیاسی سریال جدید شبکه سه همه را غافلگیر می کند.

شب گذشته در قسمت هفدهم این سریال، اشاره‌ای انتقادی به مصونیت سیاسی وابستگان برخی مسئولین شد.

بازیگر نقش اول این سریال (وحید رهبانی) به عنوان یک مامور امنیتی در نقد این موضوع خطاب به مقام ارشد خود (داریوش فرهنگ) گفت: چرا یک نفر به خاطر اینکه فامیلِ یه مسئوله باید تافته‌ی جدا بافته به حساب بیاد؟ در ادامه سکانس جنجالی این قسمت را ببینید:

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگار عابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، مصطفی سلطانی، یاسمین پیداودی، آیدا جعفری، ناره گرگوریان، بهامین تورانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین «گاندو» با حضور کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، کمند امیرسلیمانی، صالح میرزا آقایی و فرهاد قائمیان تصویربرداری شده است. جمع زیادی از بازیگران خارجی و ایرانی نیز به این مجموعه اضافه شدند.

«گاندو» در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه شده است. این سریال در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای به قلم آرش قادری به نگارش درآمده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان