اعلام ویژه برنامه‌های تابستانی شبکه «شما»؛

پوشش جشنواره‌های استانی و ملی در دستور کار شبکه ها

برنامه‌های شبکه های استانی و شما، ویژه فصل تابستان با موضوعات محوری آرامش و پایداری، امید و شادمانی و تلاش و مقاومت تدارک دیده شده‌اند.

پوشش جشنواره‌های استانی و ملی در دستور کار شبکه ها

به گزارش سینماپرس، با فرا رسیدن فصل تابستان، شبکه تلویزیونی شما با بهره‌گیری از ظرفیت شبکه‌های استانی و توان بالای برنامه‌سازان در مراکز مختلف صدا و سیما به طراحی، تولید و پخش مجموعه‌ای از برنامه‌های تلویزیونی، نمایشی و مستند اقدام کرده است.

ایجاد فضای شاد، سرگرم‌کننده و امیدبخش برای مخاطبان، ترویج گردشگری و ایرانگردی متوازن در سراسر کشور، ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی در گذران اوقات فراغت، افزایش آگاهی‌های عمومی با غنی‌سازی اوقات فراغت و اصلاح الگوی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان جامعه، هدف‌های محوری از تولید این برنامه‌ها در شبکه های استانی صدا و سیما هستند.

بر این اساس، پوشش جشنواره‌های استانی و ملی در دستور کار شبکه ها قرار خواهد داشت.

از جمله جشنواره‌هایی که در فصل تابستان برگزار می‌شوند می‌توان به جشنواره برداشت محصولات کشاورزی، جشنواره‌های فرهنگی مانند رضوی، امید، زیر سایه خورشید و … و دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیون ایران و بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها اشاره کرد.

همچنین محورهای دیگری هم در برنامه‌های فصل تابستان لحاظ شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به بهره‌گیری از طبیعت زیبای مناطق مختلف برای تولید موسیقی‌های شاد و نشاط انگیز، معرفی کتاب‌های سودمند برای مطالعه در اوقات آزاد در فصل تابستان، اطلاع‌رسانی در مورد برنامه‌های ورزشی و تفریحی دستگاه‌‬ های ذی‌ربط در تابستان، آموزش مشاغل مفید برای اشتغال نوجوانان و جوانان در فصل تابستان، آگاهی‌‬ بخشی به مخاطبان در خصوص بیماری‌های فصلی و راهکارهای پیشگیری، اطلاع‌رسانی مستمر درباره حفاظت از محیط‌زیست با توجه به افزایش حضور مردم در تفرجگاه‌ها و آموزش اثربخش در خصوص رعایت نکات ایمنی در رانندگی و مسافرت ایمن اشاره کرد.

همچنین پیگیری پویش «من زمین را دوست دارم» و «ایمن برانیم، سالم بمانیم» هم در دستور کار شبکه های استانی قرار خواهد داشت.

بر این اساس تغییر موضوع برنامه‌های برند شبکه ها با توجه به حضور گردشگران در استان‌ها، ارتباط مشترک برنامه‌ها بین استان‌های همجوار و استفاده از بسته‌های کوتاه نمایشی طنز در جدول پخش، جزو سیاست‌های جدید شبکه های استانی است.

علاوه بر این شبکه های استانی با شبکه های سراسری برنامه ها را به صورت مشترک تولید و پخش خواهند کرد که از آن جمله می توان به تولید برنامه «شب فیروزه ای» از شبکه پنج سیما اشاره کرد.

مخاطبان شبکه «شما» نیز می‌توانند بیننده مواردی همچون جشنواره تابستانی فیلم‌‬ های تلویزیونی با موضوعات طنز اجتماعی و خانوادگی به مدت 90 دقیقه هر شب ساعت 24، جشنواره انیمیشن با همکاری 15 مرکز استان، اختصاص باکس مستند گردشگری و محیط زیست ویژه تابستان هر روز صبح و عصر، پخش برنامه زنده صبحگاهی هر 2 روز از یک مرکز و پخش برنامه «کاشانه مهر» (زنده) شنبه تا چهارشنبه از مرکز فارس و پنجشنبه‬ ‌ها از مرکز مهاباد باشند.

همچنین پخش مسابقه بومی و محلی کوچ از مرکز چهارمحال و بختیاری، پخش سریال «زیباشهر» از مرکز خوزستان و سریال «بابای خجالتی» از مرکز زنجان، برنامه زنده «اینجا ایران» شنبه تا چهارشنبه از یک مرکز (معرفی ظرفیت ها، توانمندی‌ها و جذابیت‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری استان‌ها) و مجموعه مستند گردشگری «از سرزمین شمالی» از مرکز مازندران و برنامه «به وقت سفر» هر روز از مرکز بوشهر هم در کنداکتور پخش فصل تابستان شبکه شما قرار دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان