جریمه نقدی پرسپولیس، پارس جنوبی و ماشین‌سازی تبریز

کمیته انضباطی آرای خود را درباره تخلف تیم‌های نساجی مازندران، پیکان، ماشین‌سازی تبریز، پارس جنوبی و پرسپولیس صادر کرد.

جریمه نقدی پرسپولیس، پارس جنوبی و ماشین‌سازی تبریز

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود درباره برخی از تیم‌های لیگ برتری را صادر کرد.

* دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و از سوی تماشاگران پارس جنوبی و پرسپولیس تهران تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا که منجر به توقف بازی شد، رخ داد. هر کدام از تیم‌ها منفردا به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* ماشین‌سازی تبریز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی در دیدار برابر پدیده شهر خودرو به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین عادل باباپور- مربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل تحریک تماشاگران، تهدید داوران و اقدام به ضرب و شتم علیه داور و فحاشی به سه ماه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی از فصل آتی و پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد ( این رای درباره محرومیت قابل تجدید نظر است).

*مسابقه نساجی مازندران و پیکان تهران برگزار شد. حسین ترابپور- مربی تیم نساجی مازندران به دلیل اعتراض تصمیمات داوری که منجر به اخراش شد به توبیخ کتبی محکوم شد. فرزاد امامعلی- بازیکن تیم پیکان تهران پس از خروج از زمین به داور بازی اهانت کرد که وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و به  پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد( این رای درباره محرومیت قابل تجدید نظر است).

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان