اهدای مدال نتانیاهو به هکرهای آرشیو هسته ای ایران

نتانیاهو، افسران اطلاعاتی که آرشیو مخفی برنامه هسته ای خود را از ایران سرقت نمودند، اهدا نمود.

اهدای مدال نتانیاهو به هکرهای آرشیو هسته ای ایران

به گزارش اسپوتنیک، نخست وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، جایزه ملی اسرائیل را به افردای که در زمینه ایمنی توسعه هواپیما ها و تجهیزات مورد استفاده در سوریه و افسران اطلاعاتی که آرشیو مخفی برنامه هسته ای خود را از ایران سرقت نمودند، اهدا نمود. 
در این مراسم، رئیس دولت اسرائیل جزئیات جدیدی از سرقت اطلاعات از تهران در سال گذشته را ارائه نمود. وی این اطلاعات را به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به طور کامل داد. 
نتانیاهو گفت: "هنگامی که ما در داووس سوئیس ملاقات کردیم، من گفتم که قصد دارم افراد خود را برای بدست آوردن آرشیو به قلب تهران بفرستم. او پرسید که آیا این خطرناک است یا خیر، پاسخ دادم که این خطر قابل توجه ای است، اما نتیجه آن را علنی می کند". نتانیاهو در ادامه گفت: "مطالب اصلی آرشیو را به دفتر بیضی کاخ سفید ارائه دادم، او قبلا می دانست که چه اتفاقی دارد."
جایزه سالانه نتانیاهو برای توسعه هواپیماهای اسرائیل که در طی عملیات در سوریه مورد استفاده قرار گرفت، اهدا شد. نخست وزیر پس از اهدای جوایز گفت: "این به ما کمک می کند تا با حضور ایران در مرز شمالی اسرائیل مبارزه کنیم… ایران هیچ گونه مصونیتی در سوریه ندارد".
نتانیاهو اعلام نمود که اطلاعات آرشیو هسته‌ای ایران را در اختیار دونالد ترامپ قرار داده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان