استاندار تهران تاکید کرد

لزوم شتاب بیشتر برای تحویل واحدهای مسکن مهر استان تهران

استاندار تهران با تاکید بر لزوم انجام وظایف توسط دستگاه‌های ذیربط در حوزه ساخت واحدهای مسکن مهر استان تهران، گفت: باید تحویل واحدهای مسکن مهر در سطح استان شتاب بگیرد.

لزوم شتاب بیشتر برای تحویل واحدهای مسکن مهر استان تهران

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در هفتاد و چهارمین شورای مسکن استان تهران پس از ارائه گزارش در خصوص روند اجرای مسکن مهر در سطح استان تهران، گفت: دلیلی برای کم کاری دستگاه‌های خدمت رسان در شهرهای جدید وجود ندارد و تمامی مصوبات شورای مسکن استان تهران باید به طور دقیق اجرایی شود.

وی افزود: مصوبات شورای مسکن استان تهران برای تمامی دستگاه‌ها و به ویژه دستگاه‌های ذیربط در شهرهای جدید لازم الاجراست. روند واگذاری مسکن مهر بسیار زمان‌بر و فرسایشی شده است و افراد متقاضی این واحدها عمدتاً قشر ضعیف جامعه هستند. لذا باید اقدامات مؤثری در خصوص روند واگذاری این واحدها انجام شود.

استاندار تهران با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات شورای مسکن به صورت ماهانه برای تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر تا پایان سال جاری گفت: هر دستگاهی بنا به ماهیت وظایف تخصصی خود را باید انجام دهد و در این حوزه پای کار باشد. همه دستگاه‌ها باید تعهدات خود را در زمینه تبدیل مسکن مهر عملی کنند. نیت همه ما باید معطوف به این باشد که روند تحویل واحدهای مسکن مهر در استان تهران شتاب بگیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان