شنیدن آنلاین آلبوم موسیقی تبرئه

نمایش تبرئه در سال ۱۳۹۷ به کارگردانی منیژه محامدی و به نویسندگی جسیکا بلنک و اریک جنسون به روی صحنه رفت و موسیقی تئاتر تبرئه بعد از اتمام اجرا به عنوان یک آلبوم موسیقی جداگانه عرضه شد.

نمایش تبرئه در سال 1397 به کارگردانی منیژه محامدی و به نویسندگی جسیکا بلنک و اریک جنسون در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، با بازی مهوش افشارپناه، محمد اسکندری، مجید جعفری، فرناز رهنما، نوید جهان‌زاده، آیلار نوشهری، علی نجفی، حامد شفیع‌خواه، شهاب‌الدین علیشاهی، رضا دشتکی و پیام میرمصطفی به روی صحنه رفت. داستان این تئاتر به به حکایت آدم‌هایی که بدون مرتکب شدن جرمی گرفتار زندان شده‌اند، می‌پردازد و نظر اغلب بینندگان این تئاتر این است که چیزی که تلخی و سوزناکی این نمایش و تئاتر را بیش‌تر و بیش‌تر می‌کند، آهنگ‌ها و موسیقی آن است.

شاید همین دلیل باعث شد تا موسیقی این تئاتر، بعد از اتمام اجرا برای اولین بار تصمیم گرفته شد که به عنوان یک آلبوم موسیقی جداگانه عرضه شود. این موسیقی‌ها به آهنگسازی ارشام مودبیان و کیارش اعتمادسیفی بود که موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار تصمیم گرفت این آلبوم را بعد از رونمایی در خانه موزه بتهوون، وارد بازار کند.

موسیقی نمایش تبرئه

بالاخره این آلبوم موسیقی نمایش «تبرئه» به آهنگسازی ارشام مودبیان و کیارش اعتماد سیفی در روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» به مدیریت افشین معصومی در خانه موزه بتهوون و با کمک بابک چمن‌آرا رونمایی شد. ارشام مودبیان که تا این لحظه تمام موفقیت های خود را به خاطر حضور پدرش، داریوش مودبیان، در زندگی‌اش می‌داند، یکی از آهنگسازان این آلبوم و کیارش اعتمادسیفی نوازنده دیگر است.

موسیقی تئاتر تبرئه

ارشام مودبیان متولد سال 1353 در سانفرانسیسکوست و علاوه‌بر نوازندگی، مهندس صدای این آلبوم نیز هست، مدرک تحصیلی خود را در همین زمینه یعنی مهندسی صدا از دانشگاه آرت اسکول سانفرانسیسکو گرفته است. او از سال 1376 کار خود را در ایران آغاز کرد و ساخت و نوازندگی بیش از ده‌ها تئاتر را به عهده داشته است.

کیارش اعتمادسیفی نوازنده و آهنگساز دیگر این آلبوم که متولد سال 1358 است و اولین آلبوم خود را در سال 1385 روانه بازار کرده است. این هنرمند که در ایران و خارج از کشور اجراهای زیادی داشته و در آلبوم‌های بسیاری با نوازندگان و آهنگسازان شناخته شده‌ای همکاری داشته، تاکنون موسیقی متن بیش از 5 فیلم سینمایی و چندین و چند فیلم کوتاه ایرانی و خارجی و ده‌ها تئاتر را اجرا کرده است. با همه این تلاش‌ها و پر کار بودن این هنرمند شاید جالب باشد که بدانید اعتمادسیفی در این رونمایی، خود را تنبل‌ و خسته معرفی نمود و اعتراف کرد که بیش‌تر کارهای جمع‌آوری آلبوم تبرئه را ارشام مودبیان انجام داده است.

این آلبوم موسیقی در 19 قطعه و با سبک راک در لنز در دسترس شما است و می‌توانید آن را گوش کنید. «زندگی»، «زندگی من»، «آن‌ها مرا گرفتند»، «من چه اشتباهی کردم»، «آن‌ها مرا روی زمین گذاشتند»، «من را کجا می‌برید»، «قرار است زندگی من اینطور باشد؟»، «شب‌های سرد در سلول من»، «من هنوز در خط اعدامی‌ها هستم»، «من هرگز به کسی آسیب نمی‌رسانم»، «آسان نیست بدانی از کجا آمده‌ای»، «من سال‌های زیادی زندانی بودم»، «راه مبارزه چیست»، «چرا من این‌جا هستم؟»، «زندان روح مرا گرفت»، «قدم زدن درردیف مرگ»، «آزادی به سوی من می‌آید»، «من طلوع آفتاب را می‌بینم»، «زندگی جدید برای ما» و «آهنگ پاداش» این 19 قطعه را

شامل می‌شوند.

از دیگر آهنگسازان این آلبوم که در جمع‌آوری آن همکاری داشته‌اند، آیناز خزینی نوازنده پیانو، بهرنگ معتمدی نوازنده ویولنسل، ارشام مودبیان نوازنده کیبورد، کاوه اعتمادسیفی و کیارش اعتمادسیفی نوازندگان گیتار الکتریک و میلاد مرادی نوازنده کمانچه هستند. امین جعفری نیز وظیفه کارهای گرافیکی آلبوم تبرئه را به عهده داشته است. کاوه صادقی‌آزاد ویراستار، شیرین جهان‌زاده نیز عکاس این گروه برای تهیه و توزیع آلبوم تبرئه بودند.

اگر به موسیقی بی‌کلام و موسیقی راک علاقه دارید یا حتی از طرفداران تئاتر هستید، پیشنهاد می‌کنیم آلبوم تبرئه را در لنز بشنوید و از آن لذت ببرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان