رئیس جمعیت هلال احمر در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

توزیع ۸۰ درصد لوازم خانگی اهدایی در ۴ استان سیل زده

رئیس جمعیت هلال احمر، از توزیع ۸۰ درصد لوازم خانگی اهدایی در چهار استان سیل زده خبر داد.

توزیع 80 درصد لوازم خانگی اهدایی در 4 استان سیل زده

توزیع 80 درصد لوازم خانگی اهدایی در 4 استان سیل زدهبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر پیوندی، روز چهارشنبه در مراسم آیین بارگیری لوازم خانگی اهدایی به استان‌های سیل زده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز برخی از این اقلام بارگیری و ارسال خواهد شد.

وی افزود: 80 درصد این لوازم به استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام و گلستان ارسال و 20 درصد باقی به استان‌های کم‌تر آسیب دیده ارسال خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بیان کرد: بر اساس قوانین جاری مناقصه‌ای کشور به منظور رونق تولید داخلی به همه تولیدکنندگان داخلی اعلام کردیم و از میان آن‌ها انتخاب شد.

پیوندی  با بیان اینکه معیار اصلی برای انتخاب کالا‌ها نیز کیفیت، قیمت مناسب و تولید ملی است، گفت: سعی مان بر این بود که تولید کننده داخلی باشد تا بتوانیم رونق اقتصادی ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: اکنون 10 هزار بسته لوازم خانگی در حال توزیع بین مردم سیل زده است، باقی نهادها نیز این کار را دارند انجام می دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: انشالله باقی مانده کمک های مردمی که بالغ بر 150 میلیارد تومان هست را بر اساس نیازهای مردم در اولین فرصت برنامه ریزی خواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان