رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد؛

توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی در مناطق سیل زده

پیوندی از توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی در مناطق سیل زده طی چند روز آینده خبر داد.

توزیع 10 هزار بسته لوازم خانگی در مناطق سیل زده

توزیع 10 هزار بسته لوازم خانگی در مناطق سیل زدهبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در مراسم بارگیری و ارسال اقلام خریداری شده به مناطق سیل زده که صبح امروز (چهارشنبه 19 تیرماه) برگزار شد، اظهار کرد: توزیع 10 هزار بسته لوازم خانگی با عنوان مهرانه که از سوی کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده از روز شنبه  آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: مجموع کمک‌های مردمی به سیل زدگان 200 میلیارد تومان بود که 55 میلیارد تومان از آن خرج 10 هزار بسته لوازم خانگی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه امیدواریم با کمک‌های بنیاد مسکن، هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها مشکلات مردم به زودی حل شود، اظهار کرد: هیچ مبلغی از کمک‌های مردمی برای هزینه‌های داخلی و ذخیره سازی صرف نشده است.

وی اظهار کرد: روند کمک رسانی‌های مردم همچنان ادامه دارد و توزیع این بسته‌ها نیز حدوداً تا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: مراحل خرید این اقلام از کارخانه‌های داخلی توسط برگزاری مناقصه قانونی انجام شده است و در هر دوره از مناقصات نیز 4 شرکت با هم رقابت داشته اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان