امضای تفاهم نامه همکاری میان وزرای کار ایران و سوریه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزیر امور اجتماعی و کار سوریه تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

امضای تفاهم نامه همکاری میان وزرای کار ایران و سوریه

امضای تفاهم نامه همکاری میان وزرای کار ایران و سوریهبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم امضا تفاهم نامه مشترک همکاری 2 جانبه وزارت کار و رفاه اجتماعی ایران با سوریه که با حضور ریما قادری وزیر امور اجتماعی و کار سوریه و سفیر سوریه برگزار شد، اظهار کرد: امروز سند ارزشمندی به امضا می‌رسد و انشالله نقش راه همکاری ما با کشور سوریه در 5 سال آینده خواهد شد و این سند نشان دهنده علاقه مشترک همکاری ما و سوریه است.

وی گفت: در زمینه همکاری فنی و حرفه‌ای سند جانبی دیگری تهیه می‌شود تا زمینه این سند شود.

شریعتمداری بیان کرد: خط عمومی سیاست ما برگشت نشاط و جوانگرایی به وزارت کار و امور اجتماعی است.

ریما قادری وزیر امور اجتماعی و کار سوریه در ادامه این مراسم اظهار کرد: از تلاش‌های شما وزارت‌خانه‌ کار در حوزه توجه به انسان و ارائه خدمات در این زمینه تشکر می‌کنم.

وزیر امور اجتماعی و کار سوریه بیان کرد: این نتیجه حکمتی است که در جمهوری اسلامی سراغ داریم.

وی افزود: ما به نقش راهی برای همکاری مشترک رسیدیم و تلاش داریم که اقداماتی برای تقویت روابط ایران و سوریه در این زمینه انجام دهیم.

قادری با بیان اینکه نقاط مشترک زیادی بین ما و شما وجود دارد، گفت: وجود این نگاه‌ها کار ما را برای همکاری‌های آینده تسهیل می‌کند.

وزیر امور اجتماعی و کار سوریه افزود: ما ثروت ارزشمند به نام نیروی جوان و کار داریم که می‌توانیم این ثروت را غنی‌تر کنیم تا یاری‌گر اقتصاد ملی کشور ما باشند.

وی ادامه داد: در بازدید‌هایی که داشتیم از فرصت‌ها و امکانات متعددی آگاه شدیم و این فرصت‌ها را در آن سندی که قرار است امضا شود آورده ایم.

قادری بیان کرد: اطمینان داریم که این همکاری مشترک می‌تواند یک منفعت مشترک را ایجاد کند.

وزیر امور اجتماعی و کار سوریه گفت: ما همواره این دغدغه را داریم که ایران در شرایط خوبی باشد و می‌دانیم که ایران هیچ گاه در حمایت از سوریه بخل نورزیده و نخواهد ورزید.

شریعتمداری در ادامه مراسم اظهار کرد: تصور می‌کنم که می‌توانیم با این برنامه 5 ساله، قدم‌های موثری را در جهت تحقق اهداف برداریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان