مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) مطرح کرد؛

افتتاح ۲ ایستگاه از خط ۷ مترو تهران در مرداد ماه

امام از افتتاح ۲ ایستگاه از خط ۷ مترو تهران در مرداد ماه امسال خبر داد.

افتتاح 2 ایستگاه از خط 7 مترو تهران در مرداد ماه

افتتاح 2 ایستگاه از خط 7 مترو تهران در مرداد ماهعلی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افتتاح بخش شرقی خط 7 متروی تهران اظهار کرد: بخش شرقی خط 7 متروی تهران، حدفاصل ایستگاه مهدیه تا ایستگاه بسیج به طول 8.5 کیلومتر با 2 ایستگاه بسیج و میدان محمدیه افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره زمان بهره‌برداری این 2 ایستگاه افزود: این 2 ایستگاه تا پایان تیرماه تکمیل می‌شود و افتتاح آن در مرداد ماه خواهد بود.


بیشتر بخوانید: ورودی دوم ایستگاه رودکی تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد


وی با اشاره به مشخصه ایستگاه میدان محمدیه گفت: ایستگاه میدان محمدیه یک ایستگاه تقاطی است و سال‌ها قبل ایستگاه خط 1 آن افتتاح شده و به زودی ایستگاه خط 7 آن نیز بهره برداری می‌شود.

گفتنی است؛ مسیر خط 7 مترو تهران از حدفاصل شهرک امیرامومنین تا میدان بوستان سعادت آباد (شمال غرب تهران) به طول حدود 27 کیلومتر با 22 ایستگاه است و کلیه ایستگاه‌های آن زیرزمینی می‌باشد.

همچنین؛ بهره برداری از بخش میانی آن در تیرماه 1397 و بخش شمالی خط تا میدان صنعت در اسفندماه 1397 انجام شد و در حال حاضر 14 کیلومتر با 8 ایستگاه در حال خدمات رسانی می‌باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان