توسط گروه گرافیکی شبکه؛

هویت جدید شبکه نسیم رونمایی شد

همزمان با میلاد مسعود هشتمین اختر آسمان امامت از هویت بصری جدید شبکه نسیم رونمایی شد.

هویت جدید شبکه نسیم رونمایی شد

به گزارش سینماپرس، این شبکه که در سال 92 همزمان با میلاد امام رضا(ع) افتتاح شد، مصادف با شب میلاد آن حضرت چهره ای نو به خود گرفت.

نمایی بر گرفته از رنگ ها و افسانه های جادویی دریاچه زریوار محلی که در آن تولد یافت و به بالندگی رسید.

هویت بصری شبکه «نسیم» با بهره گیری رنگ و گرافیک رسالت اصلی شبکه در ایجاد نشاط و سرگرمی را بازتولید می‌کند هویتی که در تمامی برنامه ها اعم از فرهنگی، سرگرمی و ارزشی نمود یافته و بینندگان خود نوید نشاط و سرگرمی می‌دهد. ‌

بهره‌گیری از چهار رنگ اصلی (زرد به عنوان رنگ شادی، قرمز برای ایجاد شور و هیجان، آبی رنگ اعتماد بخش و سبز به عنوان نمادی  از طراوت و سرسبزی) از مهمترین محورهای مورد بهره برداری در تمامی میان برنامه هاست. همچنین  استفاده از نماد لبخند (که قبلاً یکی از بخش های نشان شبکه بود) را می توان در طراحی میان برنامه های گرافیکی به وضوح مشاهده کرد.

رفتار گرافیکی همسان در نشان، میان برنامه ها، زیرنویس ها و اعلام ها را می توان بخشی از طراحی هویت بصری شبکه دانست که با بهره گیری از روش های مختلف و روزآمد در وله های گرافیکی و میان برنامه ها به چشم می خورد. وزش نسیم در تمام اجزای بصری به چشم می خورد و گوی های رنگین همراه با موسیقی به گردش درآمده و به طرح، زیرنویس و ... مبدل می شوند. هماهنگی در تمامی زمینه ها علاوه بر جذابیت تصویری، برای مخاطب سرگرم کننده است.

طراحی عناصر به همراه ساخت آهنگ معرف شبکه و بسته موسیقی ویژه آن میهمان خانه های ایرانیان خواهد بود و همچنین نوای اذان با تصاویر گرافیکی خاص همراه با نوشتاری ویژه از این پس پخش می شود و مردم خداجوی را به فلاح و رستگاری دعوت می کند.

این بسته گرافیکی توسط همکاران گروه هنری شبکه نسیم طراحی و اجرا شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان