مجید حسن‌نیا: هدفم حضور در چهارمین فینال آسیایی و کسب سومین طلاست/ امیدوارم عالی‌ترین عملکرد تیم ملی را در آسیا به نمایش بگذاریم

دارنده دو مدال طلا و یک نقره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا گفت: حضور در چهارمین فینال مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سومین مدال طلا از اهداف اصلی من در مسابقات قهرمانی آسیا است.

مجید حسن‌نیا: هدفم حضور در چهارمین فینال آسیایی و کسب سومین طلاست/ امیدوارم عالی‌ترین عملکرد تیم ملی را در آسیا به نمایش بگذاریم

مجید حسن‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت خود در آستانه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا اظهار داشت: آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، روز گذشته (یکشنبه) به پایان رسید و  با تلاش کادر فنی و مسئولان فدراسیون توانستیم در شرایط عالی دوره آماده‌سازی را طی کنیم. خدا را شکر از لحاظ بدنی در بالاترین سطح خود قرار دارم و تنها آسیب‌دیدگی‌های جزئی دارم که تا شروع مسابقات برطرف خواهد شد. امیدوارم با دعای مردم تیم ملی کاراته عالی‌ترین عملکرد تاریخ خود را در آسیا به نمایش بگذارد.

وی در خصوص تغییر وزن خود به 60- کیلوگرم پس از کسب دو مدال طلا و یک نقره در وزن 55- کیلوگرم گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا دوره گذشته در اردن با صحبت‌هایی که با کادرفنی داشتم، تصمیم گرفتم برای کسب سهمیه المپیک تغییر وزن بدهم. از مسابقات لیگ برتر کاراته وان فرانسه در بهمن‌ ماه گذشته در وزن 60- کیلوگرم مبارزه کردم و خدا را شکر در اولین مسابقه نیز به مدال طلا دست یافتم. بعد از این مسابقات متاسفانه از ناحیه رباط پا در ترکیه دچار پارگی شدم و در سه مسابقه با رباط پاره بازی کردم.

قهرمان کاراته آسیا خاطر نشان کرد: در چین مجددا عملکرد خود را کامل‌تر کردم و به مدال برنز رسیدم. بعد از این مسابقات نیز ذهن خود را روی مسابقات آسیایی گذاشتم. اعتقاد دارم کسب سهمیه در وزن 60- کیلوگرم نسبت به 67- کیلوگرم برای ما راحت‌تر است، البته در آسیا رقبای قدرتمندی دارم و صدرالدین سایماتوف، اسدیلوف دارخان و بازیکنان کویت رقبای قدرتمندی هستند. من نیز تازه به این وزن آمدم و انگیزه بالایی برای اثبات خود دارم.

حسن‌نیا در خصوص شانس کسب مدال در وزن جدید عنوان کرد: با کادر فنی اهداف خود را پله به پله مشخص کردیم و کسب مدال در این وزن نیز با وجود سختی‌های خاص خود، دور از دسترس نیست. حضور در چهارمین فینال آسیایی یکی از اهداف من است و کسب سومین مدال طلا دیگر هدف من است. امیدوارم بتوانم جواب زحمات کادر فنی، فدراسیون و خانواده خود را با کسب مدال بدهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان