از امشب؛

دو سریال جدید در قاب تلویزیون

از امشب دو سریال جدید از شبکه های دو و سه سیما پخش می شود.

دو سریال جدید در قاب تلویزیون

به گزارش سینماپرس، شبکه‌های سیما با فرا رسیدن تابستان سریال‌های متفاوت و جذابی را برای مخاطبان تدارک دیده اند. با تمام شدن سریال سریال «گاندو» از شبکه سه و «دکتر ماهان» از شبکه دو قرار است از امشب دو سریال جدید روی آنتن تلویزیون برود.

سریال آچمز

سریال «آچمز» به نویسندگی سعید فرهادی و کارگردانی مهرداد خوشبخت است. این سریال یک درام با موقعیت‌های شیرین و گاه طنز است و پیش بینی می‌شود با استقبال مخاطبان همراه شود.

در خلاصه داستان «آچمز» آمده است؛ «مصیب تازه پس از چهل‌وپنج سال می‌فهمد که فرزند خانواده نبوده از این رو برای پیدا کردن گمشده سالیان دور مادرش، راهی تهران می‌شود، اما خودش هم گمشده بزرگ‌تری دارد. عزت و احترام! مجبور است بین این دو گمشده یکی را انتخاب کند که همین موضوع داستان‌های پیچیده‌ای را برایش به وجود می‌آورد و او را تبدیل به انسانی دیگر می‌کند».

هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سید مهرداد ضیایی، مهران رجبی، سارا خوئینی‌ها، بیتا سحرخیز، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهند جاهدی، هادی عطایی‌فر، احمدرضا اسعدی، مونا اسکندری و مهوش صبرکن در این مجموعه بازی می‌کنند.

عوامل «آچمز» عبارتند از تهیه‌کننده: حسین آقا هرندی، کارگردان: مهرداد خوشبخت، طراح و نویسنده: سعید فرهادی، مجری طرح: سپیده پورکیانی، بازیگردان: هومن برق‌نورد، مدیر تولید: رضا نصیری‌نیا، مدیر برنامه‌ریزی: سید علی هاشمی، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: نازنین توسلی، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، صدابردار: امیر پرتوزاده، طراح گریم: امیدگل‌زاده، تدوین: محمد حسین غضنفری و هانی گلشن‌فر، طراح و ترکیب صدا:آرش اسحاقی، منشی صحنه:سانازفرهانی، ناظرکیفی تولید: حمیدرضا شیروانیان، ناظر کیفی نگارش:امیررضا پوروزیری، عکاس:مهسا طیب طاهر.

سریال سلام آقای مدیر

مجموعه تلویزیونی «سلام آقای مدیر» به تهیه کنندگی منوچهر شاهسواری و نویسندگی و کارگردانی آقای علیرضا توانا است.

این سریال به سفارش سیما فیلم و برای مخاطب خانواده و نوجوان تولید شده و قرار است از امشب روی آنتن شبکه دو سیما برود.

از بازیگران این مجموعه تلویزیونی می‌توان به داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، علی اوسیوند، روزبه حصاری، ایوب آقاخانی، سمند جاهدی، اتابک نادری، ارسلان قاسمی، سوگل طهماسبی، سیما خضرآبادی، مهسا هاشمی، وحید نفر، محسن بهرامی، دانیال نوروش، پوریا ایمانی، پوریا رستمی، محمد مختاری، فریبا جدیکار، نیکی مظفری، سولماز نادری، شیدا یوسفی، بهناز بستان دوست و … اشاره کرد.

در خلاصه داستان «سلام آقای مدیر» آمده است:

شخصیت محوری این مجموعه فردی به نام امیرعلی صدر است که به مدیریت دبیرستانی گماشته می‌شود و همه آن را تبعیدگاه می‌نامند. او که به علت فوت همسرش در شرایط روحی نامناسبی به سر می‌برد، خیلی زود درمی‌یابد برای جلوگیری از تعطیلی مدرسه نیازمند ایجاد اعتماد، وفاق و همدلی میان دانش آموزان، همکاران و اهالی محل است. کاری که در ابتدا غیرممکن به نظر می‌رسد، ولی با تلاش او و مسئولیت پذیری همگان به باز ماندن درهای مدرسه می‌انجامد. مجموعه دارای قصه‌ای دنباله‌دار است، اما در هر قسمت به طور ویژه داستان زندگی یکی از دانش آموزان نیز تعریف می‌شود. ”

بوی باران

مجموعه تلویزیونی «بوی باران» هم به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و کارگردانی محمود معظمی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که این شب‌ها مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده است. این سریال که در 60 قسمت 45 پخش خواهد شد، این روزها روی آنتن شبکه یک سیماست.

در خلاصه داستان سریال «بوی باران» که یک درام اجتماعی است، آمده است: فرشته در شب عروسی اش به قتل می‌رسد. نامزد سابق فرشته، جوانی به نام پیمان است که طبق شواهد و مدارک، متهم به قتل است و دستگیر می‌شود. پس از برگزاری مراسم چهلم فرشته، دختر جوانی به نام ترانه …

رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، سیدمهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، وحید نفر، شمسی فضل اللهی، مهدی سلوکی، سایناز سعیدی، مهوش صبرکن، شیوا خنیاگر، مریم کاویانی، رحمان باقریان، شهاب شادابی، مهدی مهاجر و بهزاد داوری از بازیگران سریال عروس تاریکی هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان