سفر کیهانی به تایلند برای افتتاح ساختمان جدید کنفدراسیون دوومیدانی آسیا/ میزبانی ایران پرید

رئیس فدراسیون دوومیدانی به دعوت کنفدراسیون آسیا با هدف حضور در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید این به تایلند سفر کرد.

سفر کیهانی به تایلند برای افتتاح ساختمان جدید کنفدراسیون دوومیدانی آسیا/ میزبانی ایران پرید

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، مجید کیهانی در خصوص دیگر برنامه‌هایش در این سفر گفت: عصر امروز به وقت محلی قرار است مراسم افتتاحیه ساختمان جدید کنفدراسیون با حضور رؤسای فدراسیون‌های دوومیدانی کشورهای آسیا و رئیس کنفدراسیون برگزار شود. من در حاشیه این سفر طی جلسه‌ای با دهلان الحمد پیرامون ارائه پروپوزال درخواست ایجاد مرکز تمرینی پرتاب‌های آسیا در تهران مذاکره و رایزنی خواهم کرد.

وی درباره دیگر برنامه‌های خود در این سفر گفت: با توجه به کاندیدا شدن کشور چین برای برگزاری مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، در دیداری با رؤسای فدراسیون‌های کشورهای آسیا با حضور دهلان الحمد برای گرفتن میزبانی مجدد ایران در برگزاری این مسابقات رایزنی و گفت‌وگو خواهیم کرد. استدلال کنفدراسیون دو‌ومیدانی آسیا از اعطای میزبانی این دوره از مسابقات به چینی‌ها، برگزاری و‌ میزبانی دوره پیش در تهران بود، در صورتیکه ما هم جزو کاندیداهای میزبانی این مسابقات در سال 2020 بودیم.

به گزارش تسنیم، میزبانی کشور چین در حالی است که سایت فدراسیون دوومیدانی ایران در روز 25 اسفند 1397 اعلام کرده بود که کشورمان این میزبانی را بر عهده خواهد داشت.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان