فوتبال جهان؛ گریزمان: اگر لازم باشد از هواداران بارسلونا عذرخواهی می‌کنم/ با پاس‌هایم دلخوری مسی و سوارس را برطرف می‌کنم

فوتبال جهان - مهاجم فرانسوی جدید تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید حاضر است به خاطر حرکت سال گذشته‌اش که موجب دلخوری هواداران این تیم شد از آنها دلجویی کند.

فوتبال جهان؛ گریزمان: اگر لازم باشد از هواداران بارسلونا عذرخواهی می‌کنم/ با پاس‌هایم دلخوری مسی و سوارس را برطرف می‌کنم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتوان گریزمان حالا دیگر بازیکن بارسلوناست اما شاید هنوز بسیاری از هواداران این تیم اقدام فصل گذشته‌اش در بحبوحه اخباری که همه حکایت از پیوستن وی به آبی‌و‌اناری‌ها داشت را از یاد نبرده باشند.

گریزمان فصل گذشته هم تا آستانه عقد قرارداد با بارسلونا پیش رفته بود و در واقع طبق اعتراف خودش وسوسه شده بود که با آبی‌و‌اناری‌ها قرارداد ببندد اما او در یک مستند تلویزیونی با عنوان «تصمیم» اعلام کرد که در اتلتیکومادرید مانده و مدتی بعد هم قراردادش با این تیم را تمدید کرد. در حقیقت با انتشار آن مستند، گریزمان هواداران بارسلونا را که خودشان را برای پذیرایی از او آماده کرده بودند، غافلگیر کرد.

این اتفاق اما تابستان امسال با پرداخت شدن غرامت 120 میلیون یورویی فسخ قرارداد بازیکن سابق رئال سوسیه‌داد از سوی آبی‌و‌اناری‌ها رخ داد و مهاجم 28 ساله فرانسوی پس از عقد قراردادی 5 ساله با پیراهن شماره 17 کاتالان‌ها به هواداران معرفی شد، هوادارانی که برخی از آنها هنوز از دست او به خاطر پس زدن بارسلونا در سال گذشته ناراحت بودند.

گریزمان در پاسخ به سؤالی درباره مستندش گفت: من در گذشته کارهای بد فراوانی انجام داده‌ام اما هرگز بابت هیچ یک از آنها افسوس نخورده‌ام چون اگر آنها را انجام داده‌ام به این خاطر بوده که در آن زمان فکر می‌کردم درست بوده‌اند و می‌خواستم انجام‌شان دهم. من هیچیک از دو تیم را سرکار نگذاشتم. در نهایت من و بارسا الان به هم رسیدیم و من هم برای پوشیدن پیراهن این تیم بی‌قرارم. اگر لازم باشد که غذرخواهی کنم، این کار را در زمین بازی انجام می‌دهم. زمین بازی جایی است که من بهتر از هر مکان دیگری حرفم را می‌زنم.

نه تنها هواداران بارسلونا بلکه طبق ادعای نشریه کاتالونیا، حتی رختکن بارسلونا هم از دست گریزمان ناراحت بودند تا جایی که در ماه می پیوستن او به آبی‌و‌اناری‌ها را به خاطر مستندش امسال وتو کرده بود.

گریزمان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا می‌تواند ناراحتی بازیکنانی مانند لیونل مسی و لوئیز سوارس را به خاطر آن مستند درک کند، افزود: شاید. باید ببینیم که چه زمانی می‌توانم فرصتی برای ملاقات آنها به دست بیاورم. همه چیز را می‌شود با دادن پاس در زمین بازی حل کرد. چیزی که مرا بیش از هر چیزی خوشحال می‌کند، این است که می‌توانم با مسی لحظات مشترکی داشته باشم. من واقعاً خوشحالم. او شماره یک است و برای همه بازیکنان یک الگو. مسی برای فرزندان من و فرزندان آنها یک اسطوره خواهد بود و بازی در کنار او لذت‌بخش است.

گریزمان 5 سال در اتلتیکومادرید بازی کرد، جایی که در 257 بازی، 133 گل به ثمر رساند اما او معتقد است که دیگر وقت تجربه چالشی جدید فرا رسیده بود.

مهاجم تیم ملی فرانسه درباره اینکه چرا سال گذشته حاضر نشد به بارسلونا برود، اظهار داشت: من باید خانواده‌ام را جابجا می‌کردم، دخترم را از دوستانش در مدرسه جدا می‌کردم و همسرم را که زندگی خوبی در مادرید داشت به محیطی جدید می‌‌بردم و آماده انجام همه این کارها نبودم، ضمن اینکه فکر می‌کردم هنوز می‌توانم با اتلتیکومادرید چیزی ببرم. امسال داستان متفاوت بود، البته ترک خانه همیشه سخت است، ترک جایی که در آن احساس می‌کنی راحت هستی، جایی که خانواده‌ات و دوستانت هستند، همیشه سخت است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان