آقا علیخانی خبرداد؛

آمادگی استانداری برای توسعه دفاتر احزاب در شهرستان‌ها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: استانداری تهران آمادگی هر نوع همکاری وتعامل برای توسعه دفاتر احزاب شهرستانی را دارد.

آمادگی استانداری برای توسعه دفاتر احزاب در شهرستان‌ها

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا آقا علیخانی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران در جلسه مشترک با منتخبین احزاب اظهار کرد: با موافقت نمایندگان احزاب تعداد شش نفر بعنوان منتخبین احزاب و رابط با استانداری انتخاب شدند.

وی افزود:  آمادگی در استانداری تهران برای هر نوع همکاری وتعامل برای توسعه دفاتر شهرستانی وجود دارد.

آقا علیخانی گفت: تاکنون 99 دفتر حزبی شهرستانی تاسیس و در حال حاضر پرونده 4 دفتر استانی نیز به کمیسیون ماده 10 وزارت کشور برای دریافت پروانه ارسال شده است.

وی بیان کرد: در شهرستان‌های استان تهران وضعیت دفاتر احزاب به گونه‌ای است که آمادگی برای تشکیل خانه احزاب در آن‌ها وجود دارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: شرایط به گونه‌ای است که احزاب ما می‌توانند با ابتدایی‌ترین مدارک اقدام به تاسیس دفاتر حزبی در شهرستان‌ها کنند.

حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با معاون سیاسی وزارت کشور مقرر است به دلیل حساسیت بالا و نقش تعیین کننده احزاب در استان تهران نیز در این جلسات شرکت کنند.

وی افزود: تلاش داریم تا جلسات منطقه‌ای با حضور فعالین سیاسی در سطح استان برگزار شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان