درخواست خانواده‌های شهدا؛

ساخت فصل دوم سریال گاندو

نزدیک به ۲۰۰ خانواده‌ شهید با نگارش نامه‌ای خواستار ساخت فصل دوم سریال «گاندو» شدند.

ساخت فصل دوم سریال گاندو

به گزارش سینماپرس، به نقل از «عمار فیلم»، نزدیک به 200 خانواده شهید با نگارش نامه‌ای ضمن قدردانی و تشکر از دست اندرکاران ساخت سریال «گاندو» خواستار ساخت قسمت دوم آن شدند.

در این نامه آمده است:

«فرزندان عزیز و هنرمندان ارجمند، دست اندرکاران سریال تلویزیونی «گاندو»

سلام و تشکر قلبی خود را تقدیمتان کرده و از تعهد و ایثاری که در خلق این سریال جذاب و پرمحتوا از خود نشان دادید، تجلیل می‌کنیم.

توصیه همیشگی خانواده شهدا و دلسوزان و دغدغه مندان انقلاب و دفاع مقدس به مسئولان فرهنگی کشور این بوده است که انقلاب خونبارِ اسلامی و سربازان ایثارگر آن را از غربت به درآورید و از افشای جنایات و خیانت‌های دشمنان آشکار و پنهان انقلاب عزیز اسلامی نهراسید. شما عزیزان، در فضایی جسارتِ ساخت این سریال مهم را به خرج دادید که هم توجه به این موضوعات از سوی رسانه‌ها و مدیران کشور مورد غفلت است و هم عده‌ای هر اقدام مثبت در این خصوص را با ترور شخصیتی پاسخ می‌دهند. گویی هنرمندان حق ندارند در راستای اهداف و ارزش‌های خود و علیه دشمنان میهن و دین خود قدمی بردارند.

استقبال امیدوارکننده مردم از «گاندو» این امید را ایجاد می‌کند که دیگر موضوعات این چنینی به بهانه نداشتن جذابیت مورد غفلت واقع نشود. بی‌صبرانه چشم انتظار ساخت «گاندو» های بعدی هستیم و بار دیگر، از جسارت و تعهد و مسئولیت‌پذیری شما عزیزان سپاسگزاری می‌کنیم. آنچه از ما برمی آید، دعای خیری است که بدرقه راهتان می‌کنیم. یقین داریم که فرزندان شهیدمان، این هنرمندی شما را در امتداد جهاد متعالی خود می‌دانند و آنها نیز شما را دعا می‌کنند.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان