قصه بلوار نقد و بررسی می‌شود

«قصه بلوار» به کارگردانی داود اشرفی و با حضور همایون امامی فیلم مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

قصه بلوار نقد و بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مستند «قصه بلوار» که درحال حاضر در گروه سینمایی «هنر و تجربه» درحال اکران است، روز یکشنبه 23 تیر ساعت 17 در سینماتک خانه هنرمندان نمایش داده می‌شود و در ادامه با حضور همایون امامی مستندساز و منتقد و داود اشرفی کارگردان «قصه بلوار»، مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین تاکنون چهره‌هایی از حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی همچون محمود دولت‌آبادی، لیلی گلستان، بابک احمدی، احمد مسجدجامعی، فرزانه طاهری، مراد ثقفی، عباس کاظمی «قصه بلوار» را تماشا کرده‌اند.

داود اشرفی کارگردان «قصه بلوار» نیز درباره میزان استقبال مردم از این مستند گفت: این فیلم از نیمه اردیبهشت در سینماهای «هنر و تجربه» اکران شد و در همان ماه ابتدایی اکران، تعداد مخاطبان قابل قبول و خوب بود اما با شروع ماه مبارک رمضان از تعداد تماشاچیان کاسته شد اما از ابتدای تیر ماه باردیگر بر تعداد کسانی که به دیدن فیلم می‌آیند، افزوده شده است. با اینکه 2 ماه از اکران فیلم گذشته اما خوشحالیم که همچنان مورد علاقه مردم واقع شده و به تماشای آن می‌آیند.

وی بیان کرد: تقریباً روزی چندین پیام از طریق شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنیم که دیدن فیلم را به دیگران توصیه یا نظرات مثبتی نسبت به آن ابراز کرده‌اند. بنظر می‌رسد فیلم راه خودش را برای دسترسی به مخاطب پیدا کرده است.

مستند «قصه بولوار» به وقایع مختلف و حوادث اجتماعی‌ای که با بلوار کشاورز پیوند خورده‌اند، اشاره دارد. این مستند در یازدهمین جشنواره سینما حقیقت لوح تقدیر «هنر و تجربه» را دریافت کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان