تپلی و من از این هفته روی پرده سینما می‌رود

«تپلی و من» هشتمین فیلم سینمایی حسین قناعت چهارشنبه ۲۶ تیر اکران می‌شود.

تپلی و من از این هفته روی پرده سینما می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی این پروژه سینمایی، «تپلی و من» عنوان آخرین ساخته حسین قناعت است و هشتمین فیلم او پس از فیلم «لازانیا» است که سال گذشته بر پرده سینماها رفت. این فیلم درون مایه‌ای متفاوت نسبت به تجربیات قبلی قناعت دارد و از روز چهارشنبه به اکران عمومی درخواهد آمد.

«تپلی و من» مضمونی خانوادگی با تم شاد اما روانشناسانه دارد که به اختلالات شخصیتی افراد با نگاهی به آسیب‌های دوره نوجوانی می‌پردازد و در آن سعی شده علاوه بر وجود جذابیت برای کودکان و نوجوانان، حرف‌هایی با پدر و مادرها و بزرگسالان نیز داشته باشد.

در این فیلم حسن معجونی، میتراحجار، یوسف تیموری، سیروس گرجستانی، نادر سلیمانی و رامین ناصرنصیر، سامیار محمدی، مرتضی زارع، عباس محبوب و حسین‌پور اسماعیل بازی کرده اند. تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی فیلم برعهده حسین قناعت است و سرمایه گذاران آن بنیاد سینمایی فارابی، حسین پوراسماعیل و حسین قناعت هستند.

«تپلی و من» برنده پروانه زرین بهترین بازیگر کودک از سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی کودک نوجوان اصفهان در سال 1397 شد.

در خلاصه این فیلم آمده است: «زندگی رامین، فیلمنامه‌نویس 40 ساله تنها و ناموفق با ورود پسری 8 ساله به نام تپلی دگرگون می‌شود. چهره تپلی اما برای مرد بیش از حد آشناست.»

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به شیدا مؤدب، امید شهباز محمدی، کیان علی پناه و با حضور افتخاری خواننده پاپ مهدی مقدم اشاره کرد.

همچنین فیلمبردار: فرشاد گل سفیدی؛ موسیقی: محمد مهدی گورنگی؛ مدیر تولید: هاشم علی اکبری؛ تدوین: پریسا پروین نیا؛ طراح گریم: زهره سیه پوش؛ طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی دوست؛ صدابردار: سامان شهامت؛ مدیر برنامه ریزی: آرش حسن پور؛ مدیر تدارکات: رضا سبحانی؛ دستیار اول کارگردان: مهدی مطلبی؛ دستیار برنامه ریز: بهرنگ حجازی؛ دستیار دوم کارگردان: رضا پردل؛ منشی صحنه: مونا احدی؛ اجرای گریم: محمد سیه پوش، نازنین طباطبایی؛ دستیار اول طراح صحنه: محمود مهری؛ دستیار اول فیلمبردار: امیرحسین ارقبایی؛ گروه فیلمبرداری: محمدجواد رستگار، رضا احمدی، امید مباشری؛ عکاس: داود طهماسبی، محدثه پوراسماعیل؛ دستیار صدابردار: مجید صداقت؛ بدلکاری: گروه بدلکاران نقاب دار، پخش از مؤسسه راه عرفان- محسن مسافرچی.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان