مهر خبر می‌دهد؛

آغاز پیش‌تولید خورشید/ مجیدی برای انتخاب بازیگر فراخوان داد

پیش تولید فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده در حالی آغاز شده که مجیدی برای بازیگر نقش اصلی خود، فراخوان منتشر کرده است.

آغاز پیش‌تولید خورشید/ مجیدی برای انتخاب بازیگر فراخوان داد

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی «خورشید» تازه‌ترین پروژه سینمایی مجید مجیدی کارگردان شناخته‌شده سینمای ایران است که چندی پیش پروانه ساخت آن با فیلمنامه مشترک مجیدی و نیما جاویدی، از سوی سازمان سینمایی صادر شد.

بپیش تولید فیلم سینمایی «خورشید» حدود سه هفته‌ای است که آغاز شده و طبق اطلاع خبرنگار مهر مجید مجیدی برای ایفای نقش یک پسر نوجوان در این فیلم به دنبال بازیگر از میان مردم می‌گردد.

تیم تولید فیلم سینمایی «خورشید» از همه نوجوانان پسری که علاقه‌مند به هنر بازیگری هستند، خواسته‌اند ویدیویی یک دقیقه‌ای برای معرفی خود به همراه 2 قطعه عکس از نمای نزدیک و تمام قد از طریق برنامه واتس اپ به شماره 09391943364 ارسال کنند.

متقاضیان باید از میان متولدین 1384 الی 1386 باشند، اندامی لاغر و ورزیده، قد 150 الی 165 سانتیمتر، رنگ پوست آفتاب سوخته داشته و ترجیحاً دارای موی مجعد و بلند باشند.

طبق اعلام گروه تولید هیچ گونه محدودیتی در مورد محل سکونت متقاضیان وجود ندارد و علاقه‌مندان تا 25 تیر ماه 98 فرصت ارسال مدارک را دارند.

نکته قابل توجه درباره این فراخوان علاقه مجید مجیدی برای همکاری با بازیگران ناشناخته در فیلم‌های قبلی خود مانند «بچه‌های آسمان» و «آواز گنجشک‌ها» است که به معرفی بازیگری مانند رضا ناجی به سینمای ایران انجامیده است.

مجیدی پیش‌تر در فیلم‌های «پدر»، «بچه‌های آسمان» و «رنگ خدا» نیز از نوجوانان نابازیگر برای ایفای نقش‌های اصلی استفاده کرده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان