خرید آپارتمان در شهرک غرب

نرم افزار محاسبه قیمت خانه

یکی از جدیدترین دغدغه‌های متولیان بخش مسکن به خصوص مدیران وزارت راه و شهرسازی بحث اجاره‌نشینی و متناسب سازی قیمت‌ها در بازار اجاره است

اینها سیاست‌هایی هستند که در صورت اعمال درست و نظارت دقیق می­تواند تا حدودی به بازار مسکن و مخصوصا بازار اجاره کمک کند. اما احتمال سوداگری و استفاده نادرست و سوءاستفاده از این مشوق‌ها در بین مالک‌ها وجود دارد. به این ترتیب که با ارائه تسهیلات مالکان مبلغ درخواستی خود را بیش از ارزش ملک طلب می­کنند و به قولی مبلغ تسهیلات را هم روی پول پیش می­کشند.

از این رو نیاز است یک شاخص متناسب با محله برای بازار اجاره تعریف شود تا نسبت به مشخصات ملک، قیمت‌گذاری‌ها در حوالی شاخص عنوان شده در نظر گرفته شود. اما همیشه در اقتصاد مسکن قوانین دستوری به خصوص در قیمت‌گذاری اثرات منفی گذاشته و تعیین شاخص قیمت از سوی یک نهاد کارساز نبوده است. در نتیجه می­توان از طریق نرم افزار محاسبه قیمت خانه ، ملک‌های یک منطقه ارزش‌گذاری شود و متناسب با آن قیمت‌گذاری صورت بگیرد.

از این رو سامانه «کیلید» می­تواند به عنوان یک نرم افزار محاسبه قیمت خانه عمل کند و با در نظر گرفتن تمام مشخصات خانه اعم از آخرین معاملات انجام شده در مجاورت یک ملک که از سامانه اطلاعات بازار املاک ایران در وزارت راه و شهرسازی(سابا) دریافت می­شود، در کنار مشخصه‌های دیگر همچون نوع کاربری ملک، نوع ساخت، سال ساخت و ... تخمین به نسبت دقیقی از قیمت ملک ارائه دهد.

در نتیجه  کیلید در کنار توانمندی‌های خود که همانا تسریع در خرید و فروش، رهن یا اجاره و فعالیت تخصصی در حوزه مسکن است، می‌تواند به عنوان یک نرم افزار محاسبه قیمت خانه به سیاستگذاران و متقاضیان ملک جهت پی بردن به ارزش واقعی ملک خود یاری رساند.

خرید آپارتمان در شهرک غرب

2کیلید

شهرک غرب یا شهرک قدس را می‌توان به عنوان نمادی ازغرب تهران در دهه‌های گذشته عنوان کرد، که به واسطه نامش طبیعی است بلافاصله پس از شنیدن عنوان غرب تهران نام این شهرک در ذهن‌ها تداعی شود. ازطرفی قدمت این منطقه و وجود برج‌های بلند که در کنار هم ساخته شده اند، جلوه بسیار خوبی به این محله داده و شهرک غرب را به محله‌ای عالی برای سکونت تبدیل کرده.

از این رو خرید آپارتمان در شهرک غرب تبدیل شد به یکی از اهداف کسانی که درآمدهای خوبی داشتند. هوای مناسب، تعداد بسیار زیاد مجتمع‌های تجاری، وجود فضاهای تفریحی و پارک‌های متعدد در این منطقه، شهرک غرب را به یکی از مناطق گشت‌وگذار جوانان تبدیل کرده بود.

با نگاهی به تاریخچه نام‌گذاری این منطقه متوجه می­شوید، زیبایی های معماری و شهرسازی آن از کجا نشات گرفته است. در پاییز سال 1340، روستای خوش آب و هوا و مسیحی‌نشین خوردین، توسط گروهی از مهندسان آمریکایی با رؤیای ساخت تهرانی مدرن، تبدیل به شهرکی شد که به دلیل شباهت شهرسازی‌اش با مدل‌های آمریکایی، شهرک غرب نام گرفت که بعد از پیروزی انقلاب به افتخار بیت‌المقدس، شهرک قدس نام گذاری شد. مهندسان آمریکایی به‌روزترین خانه‌های ویلایی را در این منطقه طراحی کردند که هنوز هم از نمونه‌های ارزنده معماری در تهران شناخته می‌شود. گفتنی است برای خرید آپارتمان در شهرک غرب در تیر ماه 98 باید به ازای هر مترمربع مبلغی در حدود 28 میلیون تومان پرداخت کنید.

خرید آپارتمان در ستارخان

3کیلید

اگر گشت و گذار در مجتمع‌های تجاری برای شما جذاب است، حتما راجع‌به سکونت درستارخان فکر کنید. این محله به واسطه وجود بازارچه سنتی، میدان صادقیه و مغازه‌های زیاد در خیابان‌های اصلی جذابیت‌های زیادی برای اهل خرید دارد. در کنار این موارد دسترسی بسیار خوب به این منطقه می­تواند بهانه‌ای باشد که برای سکونت در غرب تهران خرید آپارتمان در ستارخان را جزو گزینه‌های خود قرار دهید.

این محله که به نام خیابان اصلی آن یعنی ستارخان معروف است، از میدان دوم صادقیه آغاز و تا پس از گذر از میدان اول صادقیه و تقاطع خسرو به خیابان تهران ویلا می­رسد. انتهای آن خیابان باقرخان و در نهایت به میدان توحید ختم می­شود.

نرم افزار محاسبه قیمت خانه در سامانه کیلید میانگین قیمت هر متر مربع خرید آپارتمان در ستارخان را در شرایط معمولی یک واحد که دارای آسانسور، انباری ، پارکینگ و ... حدود 14 میلیون و 500 هزار تومان محاسبه کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان