رئیس سازمان قضایی استان کرمانشاه اعلام کرد

راه اندازی دادسرای نظامی ناحیه سرپل ذهاب در آینده نزدیک

الواری از راه اندازی دادسرای نظامی ناحیه سرپل ذهاب در آینده نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این مجموعه قضایی شاهد ارتباط آسان‌تر مردم و رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌های مربوط به غرب استان کرمانشاه و کاهش هزینه‌ها باشیم

راه اندازی دادسرای نظامی ناحیه سرپل ذهاب در آینده نزدیکبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، فرمانده ارشد قرارگاه غرب نزاجا به همراه رئیس عقیدتی سیاسی و مسئول حفاظت اطلاعات این یگان با رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دادستان نظامی استان کرمانشاه دیدار کردند.

غلام الواری رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کرمانشاه در این دیدار، هرگونه برخورد قانونی با متهمان را عامل اقتدار سلسه مراتب فرماندهی و تحکیم نظم و انضباط در یگان‌های نیرو‌های مسلح دانست و گفت: بخشی از موفقیت‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلح حاصل تعامل سازنده با فرماندهان است.

الواری، تعامل فرماندهان و سازمان قضایی استان را در سطح بسیار مطلوبی ارزیابی و تصریح کرد: این ارتباطات سازنده باعث شده علی رغم افزایش عددی نیرو‌های مسلح در استان کرمانشاه، شاهد کاهش جرایم در یگان‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: برخورد‌های قانونی و قضایی با متهمان باید با دید اصلاح متهمان صورت گیرد و به همین خاطر اغلب محکومان، از برخورد اخلاق‌مدارانه و توام با اعمال قانون سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان رضایت دارند.

الواری از راه اندازی دادسرای نظامی ناحیه سرپل ذهاب در آینده نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این مجموعه قضایی شاهد ارتباط آسان‌تر مردم و رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌های مربوط به غرب استان کرمانشاه و کاهش هزینه‌ها باشیم.

وی افزود: با راه اندازی دادسرای ناحیه سرپل ذهاب بخش قابل توجهی از پرونده‌های غرب استان کرمانشاه در این دادسرا مطرح و رسیدگی خواهد شد که نظارت بر یگان‌های نظامی و انتظامی شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، گیلان‌غرب و دالاهو را افزایش خواهد داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان