معرفی مرسدس CLA۴۵ AMG شوتینگ بریک

پس از معرفی CLA۴۵ جدید در فستیوال گودوود، حالا مرسدس-آام‌گ نسخهٔ شوتینگ بریک آن‌را نیز معرفی کرده تا توجه علاقه‌مندان به استیشن‌های عملکرد بالا را هم به این خودرو جلب کند

معرفی مرسدس CLA45 AMG شوتینگ بریک

پس از معرفی CLA45 جدید در فستیوال گودوود، حالا مرسدس-آام‌گ نسخهٔ شوتینگ بریک آن‌را نیز معرفی کرده تا توجه علاقه‌مندان به استیشن‌های عملکرد بالا را هم به این خودرو جلب کند. در زیر کاپوت CLA45 شوتینگ بریک همان پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ نسخهٔ سدان قرار دارد که در حالت استاندارد 387 اسب بخار قدرت و 480 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و خودرو را ظرف 4.1 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد اما حداکثر سرعت آن روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

اما کسانی که حتی از این هم قدرت بیشتری می‌خواهند می‌توانند نسخهٔ S را انتخاب کنند که هرچند به همان موتور 2 لیتری مجهز است اما در اینجا خروجی بیشتری برابر با 421 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور دارد. به لطف این نیروی بیشتر، CLA45 S شوتینگ بریک یک‌دهم ثانیه زودتر یعنی در 4 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن‌هم به 270 کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا می‌کند. در هردو نسخهٔ نیروی موتور توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دو کلاچه و سیستم 4Matic به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند.

این استیشن اسپرت علاوه بر پیشرانهٔ قدرتمند به سیستم کنترل گشتاور اسپرت AMG، تنظیم اسپرت سیستم تعلیق و سیستم ترمز عملکرد بالا با کالیپرهای AMG هم مجهز شده است. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های برجستهٔ CLA45 شوتینگ بریک نیز می‌توان به سیستم فرمان اسپرت الکترومکانیکی و سیستم انتخاب پویای AMG با حالات مختلف اشاره کرد.

استیشن قدرتمند مرسدس در ظاهر دنباله‌روی مدل‌های A45 و CLA45 بوده است و درنتیجه از جلوپنجرهٔ پانامریکانا برخوردار شده که آن‌را از CLA35 شوتینگ بریک متمایز می‌کند. دیگر ویژگی‌های ظاهری برجستهٔ این ماشین نیز شامل دماغهٔ تهاجمی‌تر با اسپلیتر یکپارچه، خروجی‌های هوا در سپر عقب، دیفیوزر اسپرت و چهار سر اگزوز با قطر 9 سانتیمتر می‌شود.

در داخل CLA45 شوتینگ بریک صندلی‌های اسپرت با روکش چرم مصنوعی و دوخت قرمزرنگ به همراه‌ تریم مشکی براق، کمربندهای ایمنی قرمزرنگ و دریچه‌های تهویهٔ کرومی با تریم قرمز ارائه شده است. هردو نسخهٔ این خودرو به‌صورت استاندارد به تکنولوژی تشخیص صدا، صفحه آمپر دیجیتالی و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX با نمایشگر خاص AMG مجهز هستند.


[دانلود ویدئو]

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان