جدیدترین تکنولوژی خودران لکسس سال آینده معرفی می‌شود

لکسس جزئیات مربوط به پیشرفت‌های رخ داده در محصولات آتی خود را منتشر کرده است.

جدیدترین تکنولوژی خودران لکسس سال آینده معرفی می‌شود

لکسس جزئیات مربوط به پیشرفت‌های رخ داده در محصولات آتی خود را منتشر کرده است.


این برند ژاپنی در رویداد ویژه‌ای که به منظور گرامی داشت سی‌امین سالگرد تأسیس آن برگزار شده از کار روی جدیدترین سیستم رانندگی خودکار خبر داده است. این سیستم جدید سال آینده معرفی خواهد شد.


بنا به گزارش پدال و به نقل از مجله اتومبیل، سیستم خودران سطح 2 لکسس برای ورود و خروج به بزرگراه‌ها طراحی شده و احتمالاً شامل تغییر لاین خودکار نیز می‌باشد. این خودروساز تست‌های وسیعی روی این سیستم‌ها انجام داده و تقریباً آماده‌ی نصب آن روی محصولات جدیدش می‌باشد.


علاوه بر بیانیه‌ی لکسس در معرفی قریب‌الوقوع سیستم خودران شاهد اعلام خبر کار روی سیستم‌های ارتباطی پیشرفته نیز بوده‌ایم. خودروهای مجهز به این تکنولوژی قادر خواهند بود با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و اطلاعات و داده‌های ترافیک را باهم به اشتراک بگذارند.


لکسس همچنین گفته تمامی خودروهای خود را با قوای محرکه‌ی الکتریکی شده شامل تمام الکتریکی، هیبریدی، پلاگین هیبریدی و یا سلول سوختی عرضه خواهد کرد.


این برند لوکس ژاپنی شاید از نظر سیستم‌های دستیار راننده توجهات زیادی را در مقایسه با خودروسازانی همچون کادیلاک و مرسدس بنز جلب نکرده باشد اما چندین محصول آن از کروز کنترل راداری و دستیار حفظ خودرو بین خطوط سود می‌برند. البته از آنجایی که صنعت خودرو به شدت به سمت خودکار شدن پیش می‌رود به همین خاطر چنین سیستم‌هایی حتی در خودروهای ارزان‌قیمت نیز دیده می‌شوند و انتظار می‌رود لکسس پیشرفت‌های بیشتری داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان