کیت بدنه فوق‌العاده خاص لیبرتی واک برای اوراکان

تیز مثل چاقو! اگر یک کمپانی تیونینگ وجود داشته باشد که بداند محصولات استاندارد لامبورگینی را چگونه به نمونه‌هایی فوق‌العاده خاص تبدیل کند احتمالاً آن شرکت لیبرتی واک خواهد بود.

کیت بدنه فوق‌العاده خاص لیبرتی واک برای اوراکان

تیز مثل چاقو!
اگر یک کمپانی تیونینگ وجود داشته باشد که بداند محصولات استاندارد لامبورگینی را چگونه به نمونه‌هایی فوق‌العاده خاص تبدیل کند احتمالاً آن شرکت لیبرتی واک خواهد بود.


این تیونر ژاپنی به خاطر کیت‌های بدنه‌ی پهن خود برای محصولات متنوع شناخته شده است. یکی از مشهورترین کیت‌های بدنه‌ی مشهور این تیونر برای اوراکان توسعه یافته که کاملاً گیرا بوده و رندرهایی از آن توسط لیبرتی واک منتشر شده است.


این کیت که Silhouette Works GT نام گرفته از سپر و اسپلیتر جلوی متمایز، کاپوت فیبر کربنی و قوس‌های چرخ متمایز تشکیل شده است. با تماشای پروفایل جانبی این سوپرکار ایتالیایی فورا متوجه رکاب‌های جانبی متفاوت و قوس‌های چرخ عقب پف کرده خواهید شد. یکی از متمایزترین ویژگی‌های این کیت بدنه‌ی پهن قوس‌های چرخی است که فاقد پرچ‌های آشکار می‌باشد. همه می‌دانیم که یکی از ویژگی‌های اصلی کیت‌های قبلی لیبرتی واک استفاده از پرچ‌های آشکار در بدنه‌ی خودروها بوده است.


اگر فکر می‌کنید نمای جلو و جانبی این خودرو بسیار چشمگیر است پس بهتر است نگاهی هم به نمای عقب بیندازید که یک بال بزرگ و تیغه‌ی کوسه‌ای بزرگ از سقف تا پوشش پیشرانه گسترش یافته است. لیبرتی واک همچنین دیفیوزر عقب سفارشی و خروجی‌های اگزوز بزرگی را برای اوراکان در نظر گرفته است.


این تیونر قیمت کیت یاد شده را اعلام نکرده اما گفته که آن را در نمایشگاه SEMA لاس‌وگاس معرفی عمومی خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان