برچسب قیمت ۲۰۰ هزار دلاری مرسدس-ای‌ام‌جی GT R Pro

حدود ۸ ماه پس از رونمایی در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس، خشن‌ترین و باابهت ترین عضو خانواده‌ی مرسدس AMG GT وارد بازار آمریکا شد.

برچسب قیمت 200 هزار دلاری مرسدس-ای‌ام‌جی GT R Pro

حدود 8 ماه پس از رونمایی در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس، خشن‌ترین و باابهت ترین عضو خانواده‌ی مرسدس AMG GT وارد بازار آمریکا شد.


اگرچه اولین نمونه‌های این خودرو تا پایان سال جاری میلادی وارد بازار نخواهد شد اما مرسدس گفته این خودروی تولید محدود (سقف تولید 750 دستگاهی) قیمت پایه‌ی 199650 دلاری خواهد داشت. با اضافه شدن هزینه‌های تحویل 995 دلاری، قیمت کل این خودرو به حدود 200 هزار دلار می‌رسد.


با این پول به قدرت 577 اسب بخاری دست خواهید یافت. البته نشان‌های جدید، برچسب‌ها و کیت بدنه‌ی متفاوت الهام گرفته از مدل‌های مسابقه‌ای GT3 و GT4 و… نیز جزو ویژگی‌های متمایز این خودرو هستند.


اولین چیزی که در بدنه‌ی خودرو نظرات را به خود جلب می‌کند پکیج آئرودینامیک گیراتری است که از ورودی‌های هوای جلوی بزرگ‌تر، اسپلیتر کربنی، دیفیوزر عقب بزرگ و بال ثابت و البته رینگ‌های فورج کاری شده‌ی سبک‌وزن تشکیل شده است. سقف کربنی با بخش مرکز کم ارتفاع‌تر، پوشش کربنی زیر بدنه، سیستم تعلیق اسپورت تر با تنظیمات متفاوت و ترمزهای سرامیک کربنی هم تکمیل کننده‌ی تغییرات AMG GT R Pro محسوب می‌شوند.


در کل باید گفت اگرچه پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربوی این هیولا قدرت بیشتری در مقایسه با مدل استاندارد ندارد اما در نوربرگ رینگ 6 ثانیه سریع‌تر از آن بوده و این امر نشان‌دهنده‌ی تفاوت‌های زیادی است که تنظیمات شاسی در پیستی همچون نوربرگ رینگ ایجاد می‌کند.


البته برخی تغییرات هم در کابین اعمال شده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به صندلی‌های اسپورت تر، پشت آمپرهای کاملاً دیجیتال 12.3 اینچی، صفحه‌نمایش 10.25 اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو و… اشاره نمود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان