استقبال از اینجا خانه من است با حضور دیرباز و مهدی زمین پرداز

فیلم سینمایی «اینجا خانه من است» بعداز ظهر جمعه ۲۸ تیر در دومین روز  هفتمین جشنواره فیلم شهر با حضور عوامل این فیلم در سالن شماره ۳ نمایش پردیس سینمایی ملت نمایش داده شد.

استقبال از اینجا خانه من است با حضور دیرباز و مهدی زمین پرداز

فیلم سینمایی «اینجا خانه من است» بعداز ظهر جمعه 28 تیر در دومین روز  هفتمین جشنواره فیلم شهر با حضور عوامل این فیلم در سالن شماره 3 نمایش پردیس سینمایی ملت نمایش داده شد.

به گزارش ستاد خبری هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، نمایش فیلم سینمایی«اینجا خانه من است»، با حضور کامبیز دیرباز، علی ملاقلی پور، مهرداد رایانی‌مخصوص، حسین مسافرآستانه، خیرالله تقیانی‌پور، کارگردان و جواد نوری، تهیه‌کننده فیلم، محمد عسگری بازیگر، و اهالی رسانه و سینماگران و علاقه‌مندان نمایش داده شد.

پیش از نمایش این فیلم، کامبیز دیرباز گفت: راستش غافلگیر شدم که روی سن آمدم و ما رادعوت کردند  فکر می‌کردم تنها آمده‌ایم فیلم را ببینیم. از شما متشکرم که در این گرما برای دیدن این فیلم به سینما آمدید. بسیار هیجان‌زده ام چرا که خود من نیز اولین بار است که می‌خواهم این فیلم را ببینم و حتی یک پلان آن را ندیده‌ام. از دوستانم ممنونم که تشریف آوردند و امیدوارم دو ساعت دیگر نیز با همین انرژی از سالن بیرون برویم و روسفید باشیم.

بعد از آن تقیانی‌پور، کارگردان فیلم گفت: سلام و خیر مقدم به شما دوستان که برای دیدن فیلم تشریف آوردید. از تک‌تک شما تشکر می‌کنم و امیدوارم حق مطلب را ادا کرده باشیم.

جواد نوری، تهیه‌کننده نیز گفت: من هم از همه دوستان متشکرم و امیدوارم از دیدن این فیلم لذت ببرید. برای ما که فیلم سختی بود چرا که هم فیلم جنگی بود و هم در خرداد ماه و آفتاب و گرما فیلمبرداری شد و امروز هم در آفتاب و گرما اکران شد! امیدوارم از دیدن فیلم لذت ببرید.

پس از آن به دیدن فیلم نشستند.

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر 26 تا 31 تیرماه سال جاری توسط موسسه تصویر شهر و به دبیری هاشم میرزاخانی در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان