فورد ۲۰۰ کارگر را در کانادا از کار برکنار می‌کند

شرکت فورد موتور حدود ۲۰۰ کارگر را در ماه سپتامبر در یک کارخانه در اوکویل آنتاریو در کانادا از کار برکنار می کند. احتمال تعدیل نیروی بیشتر در ژانویه هم وجود دارد.

فورد 200 کارگر را در کانادا از کار برکنار می‌کند

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت فورد موتور حدود 200 کارگر را در ماه سپتامبر در یک کارخانه در اوکویل آنتاریو در کانادا از کار برکنار می کند. احتمال  تعدیل نیروی بیشتر در ژانویه هم وجود دارد.

 کارخانه اوکویل حدود 4600 کارگر دارد. دیوید توماس مدیر این کارخانه طی یادداشتی در وبسایت اتحادیه گفت:«ما هفته هاست تلاش می‌کنیم این شرکت را قانع کنیم از این سناریو دست بکشد ولی موفق نبوده‌ایم».

وی تعداد کارگرانی را که قرار است برکنار شوند، در ابتدا 185 نفر اعلام کرد و گفت:« مثل همیشه این یک تصمیم تجاری است و همه چیز مربوط می شود به دلار و سنت».

فورد این تعدیل نیرو را مربوط به کندی فروش مدل های فورد فلکس و لینکلن ام کی تی دانست که هردو در این کارخانه تولید می شوند.

به علاوه مدل فورد اج دیگر در بازارهای اروپا فروخته نمی شود. این شرکت این مسئله را هم یکی از دلایل تعدیل نیرو در اوکویل اعلام کرد.

توماس گفت این کارخانه سرعت تولید را از اول اوت پایین می آورد، یک شیفت را کم میکند و ساعت کار را کاهش می دهد.

 رابرت گیبسون، سخنگوی  وزارت توسعه اقتصادی اونتاریو گفت:« ما می‌خواهیم کارگران اوکویل بدانند دولت پشت آنها و خانواده هایشان است. ما به همراه شرکایمان برای مشاغل بهتر در اوکویل می جنگیم و از خانواده های آسیب دیده حمایت می کنیم».

 فورد اعلام کرده 10 درصد نیروی کار خود را در ماه می در کل جهان کاهش می‌دهد و 7 هزار شغل را حذف میکند.

 فروش خودرو در کانادا در ماه ژوئن 7.2 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت.

 65

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان