تحولات بیمه سامان منطبق با انقلاب صنعتی چهارم

گروه بنگاه ها - احمدرضا ضرابیه، مدیرعامل ببمه سامان از گام این شرکت برای افزایش سرمایه خبرداد و گفت: طبق مصوبه مجمع عم‌می عادی سالانه بیمه سامان‌به ازای هر سهم ۱۰۰ ریال سود بین سهامداران تقسیم کرد.

تحولات بیمه سامان منطبق با انقلاب صنعتی چهارم

به گزارش اقتصادنیوز؛ ضرابیه ای پی اس  هر سهم را مبلغ 217  ریال اعلام کرد و گفت:  سود قابل تقسیم مبلغ 557  میلیارد ریال است که مبلغ 150 میلیارد ریال آن بین سهامداران تقسیم می شود.

وی ادامه داد: هیات مدیره بیمه سامان  مصوبه ای در مجمع تصویب کرد که سرمایه شرکت از 150 میلیارد تومان به 250 میلیارد تومان افزایش یابد که در صورت موافقت نهادهای مالی کشور  از محل مطالبات سهامداران ،آورده سهامدارن ،سود انباشته و... به زودی اقدام خواهیم کرد.

ضرابیه خاطر نشان کرد : شرکت بیمه سامان منطبق با انقلاب صنعتی چهارم و آنچه در دنیا در حال وقوع است مدل کسب و کار خود را بابستی تغییر دهد .

وی با اشاره به اینکه اکوسیستم صنعت بیمه  کشور به سمت دیجیتالی حرکت کند . افزود: همانطور که اطلاع دارید ضریب نفوذ بیمه کشور 2.3 است و تا پایان سال 1400 به حدود 7 درصد برسد که برای رسیدن به این ضریب نفوذ احتیاج  به جهش و راه میانبر داریم  که این امر توسط کسب و کارهای نوین  و دانش بنیان ها و استارآپ ها میسر خواهد شد.

این مطلب برایم مفید است
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان