چاره چیست؟

قیمت مسکن بالا رفت، مردم برای خرید آپارتمان به مهرشهر رفتند

با افزایش قیمت دلار به طبع قیمت مسکن هم بالاتر رفته است. افزایش قیمت مسکن باعث شده است فاصله بسیار زیادی بین قدرت خرید مردم و قیمت خانه ها باشد طبق آمارهای بانک مرکزی خرید و فروش ملک در تهران نسبت به فروردین ۹۸ کاهش بسیار زیادی داشته است.

یک خانواده متوسط دو نفره که هم خانم و آقای خانه مشغول کار هستند، باید در حدود نصف درآمد خود را صرف اجاره منزل در تهران کنند. برای قشر متوسط رو به پایین این قضیه بدتر می شود و باید بیشتر درآمد شان را صرف مسکن کنند.

این قضیه برای خرید خانه هم صدق می کند قیمت مسکن در تهران روز به روز بیشتر می شود مثلا با پولی که شما سال پیش برای خرید یک خانه در منطقه ای متوسط در پایتخت کنار گذاشته اید با آن مقدار پول امسال فقط می توانید همان خانه را رهن کنید!

چاره چیست؟

این روز ها در تهران، متراژ خانه های اجاره نشینان روز به روز کمتر می شود و مردم در حال عوض کردن محله خود هستند به این امید که شاید در محله های پایین تر بتوانند خانه موردنظر خود را پیدا کنند. بعضی ها هم به فکر مهاجرت به شهرستان و استان های اطراف تهران هستند تا شاید بتوانند در اطراف تهران خانه مناسب خود را پیدا کنند.

طبق آمارها استان البرز بیشترین میزان مهاجران تهرانی را دارد و یکی از مناطق استان البرز که تهرانی ها تمایل بیشتری به مهاجرت به آن نشان داده اند مهرشهر کرج است. ویژگی های مثبت این منطقه مثل آب و هوای خوب، ساختمان های و ویلاهای خوش ساخت، قیمت مناسب از جمله دلایلی هستند که تهرانی ها این محل را برای مهاجرت انتخاب کرده اند. در این مقاله قصد داریم به بررسی این محله و نکاتی که برای خرید ملک و خانه مهرشهر نیاز داریم بپردازیم.

مهرشهر کرج کجاست؟

در مرحله اول برای خرید ملک و خانه مهرشهر کرج باید از موقعیت، آب و هوا و … این منطقه باخبر باشیم.  مهرشهر در کرج در استان البرز قرار دارد و فاصله 10 کیلومتری با کرج دارد. خیابان های اصلی مهرشهر ارم، گل ها و شهرداری هستند.

تهرانی ها بیشتر در خیابان شهرداری ساکن هستند. این خیابان پر از درختان سرسبز و بلند است. طول این خیابان به 12 کیلومتر می رسد. در این خیابان همه نوع مغازه ای از رستوران گرفته تا مراکز خرید وجود دارد. در نتیجه افراد ساکن در این خیابان به راحتی خرید ها و نیاز های روزمره خود را برآورده می کنند.

ساکنین2

البته وجود مراکز تفریحی و خرید منحصر به این خیابان نمی شود و در تمام مهرشهر این مراکز به راحتی در دسترس مردم هستند. همه نوع مدارسی در مقاطع مختلف دبستان و متوسطه برای دانش آموزان مهرشهر وجود دارد که از کیفیت آموزشی بسیار خوبی برخورد دار هستند.

همچنین آموزشگاه های مختلفی از زبان گرفته تا خوشنویسی، داستان نویسی و … در این شهر وجود دارد. امکانات مهرشهر کمتر از کرج و تهران نیست و هر چه که به آن نیاز دارید در این شهر وجود دارد. زندگی در این شهر اکثر نیاز های روزانه شما را رفع می کند و نیازی به رفت و آمد زیاد به تهران ندارید. مهرشهر ایستگاه مترو ندارد و سرویس حمل و نقل عمومی در این شهر به صورت تاکسی و اتوبوس است.

آب و هوای مهرشهر چگونه است؟

یکی از دلایلی که افراد مهرشهر را برای مهاجرت انتخاب می کنند آب و هوای بسیار خنک و خوش این شهر است. این شهر یک باغ سیب بسیار بزرگ دارد که یکی از دلایل هوای خوب و دل انگیز این شهر وجود همین باغ است. این باغ مساحتی در حدود 340 هکتار دارد که در جنوب غربی مهرشهر واقع شده است.

مهرشهر بهترین و خوش آب و هوا ترین منطقه البرز است. برای تهرانی ها که همیشه با آب و هوای آلوده دست و پنجه نرم کرده اند آب و هوای تمیز، خنک و به دور از آلودگی این شهر برای آن ها بسیار خوشایند است. شاید برای اولین بار که پای خود را در این شهر بگذارید با خود بپرسید مگر می شود این چنین شهر زیبایی در نزدیکی تهران باشد!

زندگی در مهرشهر با وجود نبود آلودگی صوتی و سر و صدا بسیار آرام و راحت است و مناسب افرادی است که عاشق مناطق خلوت و آرام هستند. مهرشهر همین طور برای تهرانی هایی که قصد مهاجرت ندارند ولی دوست دارند آخر هفته خود را بیرون از تهران بگذرانند انتخاب بسیار خوبی است ویلا و ساختمان های بسیاری در این شهر وجود دارد که شما می توانید بر اساس بودجه و نیازی که دارید  اقدام به خرید ملک و خانه مهرشهر کنید.

معماری و ساختمان سازی در مهرشهر

این شهر از معماری بسیار قوی و زیبایی برخورد دار است. بعضی از ویلا های این شهر در ایام قدیم به دست معماران اروپایی ساخته شده است که عمده آن ها را در خیابان شهرداری مخصوصا فاز های یک تا سه مشاهده خواهید کرد.

گرچه در گذشته بافت مهرشهر به صورت ویلایی بوده اما از وقتی که مهرشهر به کرج پیوست آپارتمان های چند طبقه در این شهر به وجود آمدند، اغلب آپارتمان های ساخته شده از ظاهر ویلایی و شیکی برخوردار هستند. ساختمان های مهرشهر به طوری ساخته شده اند که هر ملک با ملک بعدی 3 متر فاصله دارد. همین ویژگی باعث شده خانه ها خوش نقش تر و زیبا تر ساخته شوند.

خرید آپارتمان و خانه در مهرشهر کرج

اگر نیاز به خرید آپارتمان در مهرشهر کرج را دارید، می توانید به سادگی این کار را از طریق وب سایت ساکنین انجام دهید، این وب سایت دارای امکاناتی است که فرآیند طولانی و خسته کننده خرید مسکن را برای شما آسان تر می کند.

کافی است به وب سایت ساکنین مراجعه کنید از منو بالای وب سایت در قسمت “بیابید” نوع ملک درخواستی خود را انتخاب کنید و آگهی های مرتبط به آن را مشاهده کنید و مستقیم با فروشنده در ارتباط باشید. همچنین فروشنده های ملک و خانه در مهرشهر نیز می توانند از قسمت “بسپارید” آگهی های خود را ثبت کنند.

مزیت وب سایت ساکنین نسبت به سایر وب سایت های خرید و  فروش املاک این است که به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش ملک در کرج کار می کند و این باعث می شود خرید ملک و خانه مهرشهر در این سایت هدفمند باشد و سریع تر به نتیجه دلخواه خود برسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان