​زندگی‌نامه مستند ۲۱۹ هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس در فضای مجازی منتشر شد

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از انتشار نسخه الکترونیک فرهنگ اعلام شهدای کشور مشتمل بر زندگی‌نامه مستند ۲۱۹ هزار و ۲۹۷ نفر از شهدای ایرانی از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۹۲ در سامانه شاهد الکترونیک خبر داد.

​زندگی‌نامه مستند 219 هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس در فضای مجازی منتشر شد

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد با اعلام این خبر توضیح داد: نسخه الکترونیک کتاب «فرهنگ اعلام شهدا»؛ جامع کل استان‌ها، مشتمل بر متن کامل 42 کتاب فرهنگ اعلام شهدای سراسر کشور در سامانه شاهد الکترونیک بارگذاری شده و هم‌اکنون در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.


وی افزود: انتشار مجموعه مجلدات فرهنگ اعلام شهدا، حاصل بیش از یک دهه تلاش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران در ثبت‌احوال اجمالی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده که به بار نشسته و در معرض مطالعه اندیشمندان و نگارندگان تاریخ قرارگرفته است. علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه و دریافت نسخه الکترونیکی تازه‌ترین کتاب‌ها و مجلات شاهد به سامانه اینترنتی شاهد الکترونیک به نشانی mag.navideshahed.com مراجعه کنند.


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: نسخه الکترونیک فرهنگ اعلام شهدای سراسر کشور در فضای مجازی، زندگی‌نامه مستند 219 هزار و 297 نفر با ملیت ایرانی است که از سال 1342 تا زمان انتشار مجموعه کتب فرهنگ اعلام به شهادت رسیده‌اند و در بنیاد شهید و امور ایثارگران پرونده دارند و این مجموعه برای نخستین بار در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان