پیشنهاد یک فعال بازار برای کاهش قیمت لوازم خانگی

میزان نوشت: سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: اگر سرمایه در گردش تولیدکنندگان تامین شود، قیمت لوازم خانگی تا ۲۰ درصد کاهش می‌یابد.

پیشنهاد یک فعال بازار برای کاهش قیمت لوازم خانگی

حمیدرضا غزنوی اظهار کرد: فرصت استثنایی برای تولید به گونه‌ای است که طی 10 ساله گذشته بی سابقه بوده و عدم توجه به این موضوع یک تهدید بزرگ است.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی افزود: منابع مالی باید به گونه‌ای هدایت شوند که در تولید استفاده شوند و اگر اینکار صورت نگیرد موجب بروز مشکل می‌شود.

وی گفت: موقعیتی که امروز برای تولید وجود دارد طی سال‌های گذشته علیه تولید بوده است، امروز مولفه‌هایی که علیه تولید بوده کمتر شده است و یک فرصت استثنایی به وجود آمده و این فرصت باید درک شود.

کاهش 20 درصدی قیمت لوازم خانگی با تامین سرمایه گردش واحدهای تولیدی

غزنوی با بیان اینکه بازار ایران به خودی خود یک بازار بسیار بزرگ است موضوعی که رقبای خارجی آن را درک کردند اما، برخی از مسئولان آن را درک نکردند و به دنبال باز کردن پای برندهای خارجی به کشور هستند،  تصریح کرد: اگر منابع به سمت تولید سوق داده شود بسیاری از کالاها را می‌توانیم از لحاظ کمی و کیفی تامین کنیم.

وی ادامه داد: به جای اینکه ارز کشور صرف واردات کالای خارجی شود می‌توانیم آن را صرف رونق تولید کنیم که موجب می‌شود هم وابستگی به قطعات وارداتی کاهش می‌یابد و هم موجب افزایش تولید خواهد شد که به واسطه آن قیمت‌ها کاهش خواهد یافت.

غزنوی با بیان اینکه اگر مشکلات واحدهای تولیدی به ویژه سرمایه در گردش برطرف شود عرضه کالا به بازار بیشتر و حتی ارزآوری برای کشور نیز انجام خواهد شد، تاکید کرد: اگر سرمایه در گردش تولیدکنندگان تامین شود، قیمت لوازم خانگی تا 20 درصد کاهش می‌یابد.
223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان