۱۰ هزار متر مربع از معابر شهرک ارشاد در سنندج آسفالت و بهسازی شد

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج از آسفالت ۱۰ هزار مترمربع از معابر و محلات همجوار شهرک ارشاد با ۱۴۰۰ تن آسفالت خبر داد و گفت: تسهیل در عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه، حذف ناهمواریها و همسان سازی سطح معابر از مهم ترین اهداف آسفالت ریزی سطح معابر است.

10 هزار متر مربع از معابر شهرک ارشاد در سنندج آسفالت و بهسازی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، عرفان فتحی مدیر شهرداری منطقه دو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معابر شهرک ارشاد و کوچه های هم جوار آن آسفالت شد.

وی افزود: از آنجایی که ساماندهی وضعیت معابر یکی از مهم‏ترین وظایف شهرداری‏ محسوب می‏شود، عملیات بهسازی و روکش آسفالت معابر به منظور مناسب سازی معابر محیط شهری از جمله اولویت های شهرداری در سطح شهر است.

فتحی بیان کرد: آسفالت و بهسازی معابر مهمترین مطالبه شهروندان است و ما در راستای رضایت مندی و انجام تعهدات گذشته در سال جاری عملیات آسفالت بسیاری از معابر سطح شهر را آغاز کرده ایم.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج از آسفالت 10 هزار مترمربعی شهرک ارشاد و کوچه های همجوار آن با 1400 تن  آسفالت خبر داد و تصریح کرد: تسهیل در عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه، حذف ناهمواریها و همسان سازی و مناسب سازی سطح معابر از مهمترین اهداف آسفالت ریزی سطح معابر است.

وی در پایان افزود: انجام 3200 تن اساس، 1100 متر جدول گذاری به صورت تک جدول و کانیوا از دیگر فعالیتهای عمرانی انجام شده  در راستای بهسازی معابر شهرک ارشاد و تعدادی از کوچه های همجوار است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان