گلایه معاون استاندار کرمانشاه از پاسخگو نبودن مدیران به رسانه‌ها

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان که به رسانه ها پاسخگو نیستند، گلایه کرد و گفت: انتظار داریم این مدیران از طریق رسانه ها به مردم گزارش کار ارائه دهند.

گلایه معاون استاندار کرمانشاه از پاسخگو نبودن مدیران به رسانه‌ها

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ هدایت حاتمی روز یکشنبه در بازدید از ایرنا مرکز کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگاران این مرکز افزود: از مسئولان و خبرنگاران صدا و سیمای مرکز کرمانشاه هم شنیدم که برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به رسانه‌ها پاسخگو نیستند و امروز هم در خبرگزاری ایرنا بازهم این موضوع را می شنوم که زیبنده استان ما نیست.

او گفت: از همین جا و از تریبون ایرنا می گویم آقای استاندار و معاونینش و همچنین جامعه از مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی، اساتید دانشگاهی و فرهیختگان انتظار دارند به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند.

او با بیان اینکه مجموعه نقش رسانه در فرهنگ سازی بسیار مهم است، گفت: از جامعه نخبگان، اساتید دانشگاه، مدیران انتظار داریم از طریق رسانه‌ها با مردم گفت و گو کنند و ضمن تشریح وضعیت موجود، برنامه‌ها و اقدام های انجام شده، امیدواری نیز به جامعه تزریق نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه جامعه نخبگی ما باید مسئولیت شناس باشند از آنان خواست گوشه‌ای از ذهنشان را با مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان پر کنند.

حاتمی تاکید کرد که نباید نسبت به این موضوعات منفعل و بی تفاوت باشیم.

او از اساتید دانشگاه خواست ارتباط بیشتری با رسانه‌ها برقرار کنند و برای رفع معضلات و مشکلات موجود در استان راهکارهای عملیاتی و اجرایی ارائه دهند.

میزگردی با موضوع برنامه‌های دولت برای کاهش نرخ بیکاری امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و معاون امور اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کرمانشاه برگزار شد که به زودی مشروح آن در ایرنا منتشر می‌شود.

30330/‏8066

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان